| Ghengbeng18381 a întrebat:

Salut. Am un momped garelli vip 1, totul funcționează perfect dar când se înfierbânta moare, când sta un pic și se răcește pornește iar, apoi povestea se repetă. Ce ar putea fi?

Răspuns Câştigător
| 3MHz a răspuns:

Lipsa ulei amestec!
Cat ulei ii pui in benzina!?
De care ulei ii pui in benzina?
Cum ai reglat aprinderea?
Im ce loc se afla pistonul in momentul deflagrației?
Ce fel de benzină folosești?
Pt ce fel de benzina a fost fabricat acel motor?
Cât de proaspătă este benzina din rezervor?
Ce filtru de benzină ai?
Cum ai reglat carburatorul?
Câtă calmina ai pe piston?
Evacuarea prin ce se face?
Discurile de ambreiaj cum arată?
Ce joc si intre bolț și piston?
Câți segmenții mai sunt intregi?
Cât de uzați sunt segmenții?
Cu ce etalon de măsură ai măsurat ultima dată compresia și cum!?
Cât zahăr i-ai pus în benzină?
Instalția electrică ești sigur că nu are un scurt circuit ca nu scapă curent la masă!?
Esri sigur că în momentul în care motorul îți face figuri tu încă mai ai scânteie corectă?
Când ai schimbat bujia ultima dată?
Când ai schimbat fisa care face legătura între bobina de inducție si capătul bujiei?

| Ghengbeng18381 explică (pentru 3MHz):

Am rezolvat problema. Era de la capacul de rezervor care nu e original și care nu are o gaura prin care sa între aerul pentru a egala presiunea din interior cu cea atmosferică. Astfel in timp ce mergea si benzina curgea se crea un vid in rezervor care mai apoi nu dădea voie benzinei sa mai curga

| 3MHz a răspuns (pentru Ghengbeng18381):

Pune-i sita suba acel capac trebuie sa se afle o sita
Daca dai faurica in acel capac de 0, 4mm. 0, 8mm
Trebuie neaparat sa ai acea sita pentru rezervor
Care nu permite apei sa ajunga in benzina
O motoreta motorcicleta ar trebui sa poti sa treci cu ea pe sub apa si ea sa functioneze in continuare.
Asa ca acea sita opreste apa sa ajunga in rezervor
Prin acea sita trece doar benzina
Ce spui de inteebarile mele de mai sus


Despre ulri in amestec?

3 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Ar putea fi că se încălzește excesiv.
Curăță aripioarele de aluminiu de pe cilindru bine de tot, elimină dacă ai pus vreo apărătoare în dreptul motorului, orice ar putea afecta fluxul normal de aer de răcire.
Dacă mergi mult prin oraș pe căldură, oprește motorul la stopuri.