| Frank51 a întrebat:

Am un passat AVB de 101cp, masina nu are soft, are presiune normala in turbina dar trage foarte tare. Nu conteaza turatia, incepand cu 1500rpm te baga in scaun, de obicei la diesel trebuie sa faca putina presiune inainte, la masina asta nu e nevoie, calci pedala raspunde instant. Oare ce are? Ca idee, trage mai bine decat un passat AVF 131cp.

6 răspunsuri:
| OldSoul a răspuns:

Inseamna ca masina e intr-o stare buna.
Cel mai probabil turbina este destul de noua(inlocuita/reparata recent), injectoarele sunt in parametrii, etc, astfel beneficiaza de toata puterea.

In general, sa te urci in 5 masini cu acelasi cod motor, cel mai adesea, toate raspund diferit la acceleratie.

Si da, poate trage mai bine in primele viteze, dar dupa o anume viteza, AVF-ul te ajunge din urma.

Si, mai e o posibilitate, sa aiba powerbox pe injectoare, asa s-ar explica vlaga pe care o are motorul, desi, nu cred ca e cazul.

| Frank51 explică (pentru OldSoul):

Probabil ca ma ajunge AVF-ul, dar numai daca este in stare buna happy, In realitate nu m-a ajuns. Pe net 0-100 arata in 12, 9 secunde, eu ating in sub 10 secunde, si urca pana la 200. Imi poti da detalii despre acest powerbox?

Apropo, turbina este reconditionata iar injectoarele sunt toate in stare perfecta. Masina patineaza pe asfalt treapta 1 si treapta 2(cauciucuri cu creste mari aproape noi, nu folosite).

| OldSoul a răspuns (pentru Frank51):

Mai e de precizat ca la tine masina e in 5 trepte, iar avf-ul e in 6 trepte, iar asta iti poate oferi un avantaj.
Dar, acum sa fim realisti, si cum conduci conteaza, daca schimbi vitezele prea repede, e clar ca ramai in urma.

Si eu am avut un AWX, 131cp, avea o vlaga in el, cred ca era remapat, sau ce avea, dar rupea asfaltul desi avea aproape 300. 000km, si acum regret ca am dat masina sa trec la ceva mai "nou".

Acel powerbox se conecteaza pe cablajul injectoarelor, la intrarea acestora in motor. (Cum te uiti la motor, in spate, dreapta, partea de sus, vei vedea ca e o mufa rotunda care intra in motor, desigur, cu capacul dat jos vei vedea asta, ei bine, acolo se leaga powerboxul).
Ce face powerbox-ul:
Ei bine, pe intelesul tuturor, si cat mai scurt posibil, powerbox-ul pacaleste computerul de bord, si injecteaza mai mult combustibil decat ar face-o in mod obisnuit, si de aici puterea suplimentara.

| xerxes1 a răspuns:

De unde stii ce presiune are in turbina?

| Frank51 explică (pentru xerxes1):

Am fost la niste baieti care se ocupa de softuri tuning, au zis ca presiunea din turbina este normala, adica cat trebuie pentru acest motor.

| xerxes1 a răspuns (pentru Frank51):

Modelul tau se programeaza pe mufa OBD si daca e facut unde trebuie nu-si dau seama nici cei de la reprezentanta ca s-a umblat la el.La presiunea de turbo diferenta este mica si se simte doar in mers dupa 2500rpm.
Eu cred ca a fost modificata de cineva care stia ce face.