| Ionut_Comiza_1997 a întrebat:

Am un VW Lupo din 2000
1. 0MPI(cod motor AUC)și problema e că ieri am mers vreo 10km și acul la apă s-a dus spre linia roșie....eu am zis că e garnitura de chiuloasa, dar după ce am asteptat vreo ora și s-a răcit motorul, am deschis capota și uleiul de pe jojă e normal, nu e ca o spumă..la fel și bușonul de ulei.Atunci eu m-am gândit că termostatul s-a blocat pe închis..deci să fie garnitura de chiuloasa sau termostatul? A da și în urmă cu 3 luni am schimbat distribuția și eu m-am gândit și la pompa de apă, dar nu cred să fie de vină. Vă rog să mă ajutați cu niște răspunsuri. Mulțumesc mult!

2 răspunsuri:
| Goete a răspuns:

Ce e atat de greu sa il duci la mecanic si sa ceri un diagnostic si pret pentru reparatie? Nu te costa nimic si mecanicul nu trebuie sa aiba capacitatea de viziune la distanta, cum ceri de la noi sa avem

| Panamax a răspuns:

Pot fi mai multe cauze.
Termostatul, pompa de apa, radiatorul plin de mizerie atat pe exterior cat si pe interior, mai ales ca a facut majoratul.
Garnitura de chiuloasa este ultima pe lista.