anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare lume, o problema minoră care se agravează pe parcurs:
1. Se rupe un furtun de la apă, un furtun care iese din blocu’ motor sau intră.
2. Merg așa vreo 70km, pana ce îl schimb cu unul nou.
Totu perfect merg așa vreo 3-4 zile, nicio problemă pana ce se rupe altul in același sens de mers, exact la fel din blocul motor dar nu-i cunosc sensul de presiune al apei dacă intra sau iese din motor.
3. Toate magazinele închise, era duminică, era logic. Plec cu ea luni dimineață către serviciu 70km, ajung și pe o distantă de 100 de metri se aprinde un bec de la ulei, mașina nu mai trage bine necesita ture multe, o parchez, opresc motorul(manevra de începător), deschid capota, uleiul era aruncat pe la jojă.
Acum nu știu dacă motorul e calat sau dacă e vreo problema cu Pistoanele sau cu garnitura de chiuloasă, cert este că apă in motor sau in baie sigur nu a avut cum sa ajungă, el a fiert 100%.
Oare s-a calat sau poate sa fie o problema menționata mai sus, poate alta.
Întrebarea pentru voi, dacă ii schimb furtunul acela rupt, ii bag ulei ce s-a pierdut și ii dau cheie, să fie oare alegerea potrivită? Să o duc in service oare pana la ce sumă m-ar putea duce?
Opel astea h 1.7 cdti 2005 zdth

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ai condus fara racire.
Buba e mare, si as zice sa pregatesti bani de:
-planare chiulasa + garnitura noua
-cuzineti
-honuit usor cilindri
-segmenti
-kit distributie
-termostat nou si capac vas antigel
-ulei, antigel si filtre noi
-la 2000km mai schimbi o data uleiul si filtrul lui, considerand ca s-a rodat.

Glumesc.
Schimba motorul cu unul din dezmembrari, e mult mai ieftin decat sa bagi 2000e in actualul.

| SerbanAlex5555 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Motorul merge/trage la fel. Problema este una singură, adică: face presiune și singurul loc pe unde pierde apă este, vasul de expansiune(mai exact prin orificiul de [aerisire], cred). Menționez că sare și bușonul.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru SerbanAlex5555):

Garnitura de chiulasa nu mai etanseaza. Trebuie planata chiulasa, poate si blocul, apoi pusa garnitura noua.

| SerbanAlex5555 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Nentule, am avut un mecanic extraordinar. După ce a planat și pus garnitura a început sa bată motorul?
Am pus altul, treaba merge unsa?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru SerbanAlex5555):

Pai inseamna ca aveai uzura de care am vorbit in primul raspuns. S-au mancat cuzinetii, de aia au batut. Sau a gresit grosimea garniturii, extraordinarul ala, si bateau pistoanele in chiulasa (daca e diesel).

7 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Tu ai schimbat furtunul sau ai fost la un service? Se pare ca ai probleme foarte mari la motor.

| xerxes1 a răspuns:

Mi s-a intamplat ceva asemanator (tot cu un Opel) am mai mers cu masina fix 30 m pana am gasit o parcare si am remediat problema, nu 70km.
Poti sa arunci motorul.

| nicu991 a răspuns:

Ca sa afli daca s-a calat motorul invarti cu cheia fulia arborelui, incet si cu bun simt.
Apa din vasul de expansiune n-ai stiut s-o monitorizezi?