|

Salut colegi. M-ați m-ai ajutat așa că sper sa gasesc ajutor si acum aici. Masina problematică este un Ford Focus 2.0 TDCI 136 cai din 2006. Recent a fost curățat DPF-ul, reumplut lichidul Eolis, schimbat termostatul. Azi l-am scos din service după mult timp, au zis ca e in stare buna doar ca senzorul de presiune nu da semnal, va trebui schimbat dar funcționează bine. Ei bine, cum am scos-o era pe roșu, abia de mai aveam vreo 2L în rezervor așa că am pus 20L motorina evo plus de la Mol. Pana atunci am făcut 6km în care mașină a smucit doar de 2-3 ori, de parcă ar da in nas. Am crezut ca eu sunt de vina fiind neobișnuit cu pedalele. Dar apoi a inceput sa dea in nas foarte des si a intrat în modul avarie (nu trece de 2800 turatii), martor în bord nu am, nu stiu de ce. Însă foarte des mașina pierde puterea, de parcă ar intra frâna de motor, da in nas si se aude un sunet ciudat dinspre motor parcă, de parcă ar pocni ceva însă nu sunt sigur că fac comparație bună. Ma gandesc ca ori au făcut treaba proastă la curățat, ori au stricat ei ceva si nu mi-au zis, ori am avut ghinionul ca exact după ce am iesit sa se strice ceva. Eu am bănuieli mai multe însă nu stiu daca am vreo dreptate. Filtrul de motorina nu stiu cand a fost schimbat, mașina am luat-o recent, ma gandesc ca poate au fost reziduri in rezervor care acum au ajuns în filtru si nu mai primește suficientă motorină. Ori senzorul de impulsuri (Am mai avut așa simptom la alta mașină doar ca nu se auzeau pocnituri) sau ar avea asa efect tare acel senzor de presiune care nu da semnal? Iar după asta ma gandesc la piesele mai scumpe, gen vreun injector. Aveti vreo idee si/sau recomandare?

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Tot testerul o sa iti spuna dar mergi la alt service, nu tot la aia. E foarte complicat, pot fi nenumarate cauze.
Acum o luna mi s-a aprins si mie check engine + Roata zimtata dupa vreo 2000 km de drumuri scurte 7 km, i-am dat forja si a disparut dar ieri a aparut iar doar check engine, i-am dat turatii dar nu mai dispare, cred ca e EGRul si am sa-l curat cu proxima ocazie (FF 2 1.6 TDCI 90cp)

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru 4ndr33y):

Am fost la o diagnoza, cică problema vine de la senzorul de presiune la filtrul de particule (presiune gaze eșapament), sper ca mi-au zis bine ca am cumpărat deja senzorul, mâine îl schimb si mai fac o diagnoza ca s-a aprins si check engine...
Dacă mai ai ceva idei ce ar putea fi sunt deschis, macar sa stiu la ce ma mai pot aștepta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Levente99):

Ma bucur ca ai descoperit problema, mie intre timp mi-a disparut Check Engine dar am mers numai in 3000. Am scos consum de 20% laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Salut. Am avut si eu un Ford din 2012, 1.6 diesel.
Masina mi-a mancat banii si nervii, am bagat in ea de mai luam una.
Fordul niciodata nu se opreste din stricat.
Daca ai ajuns sa bagi in ea si nu se mai termina, poti sa o vinzi daca nu mai vrei batai de cap.
Pentru mine e o marca foarte proasta.
Cand iti e lumea mai draga atunci te trezesti cu un martor in bord si nu sunt piesele ieftine deloc.
Am ajuns la concluzia ca mai bine intreti un BMW, fiind mai ieftine ca la ford.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează