| AlexandruInu a întrebat:

Salut comunitate în curând trebuie sa îmi cumpăr o mașină, dar problema este că nu știu pe ce sa dau banii. Țin să vă spun că sunt începător de curând am obținut permisul.
M-am gândit la câteva modele:
Golf 5 1.9/2.0 TDI (care este faza cu aceste cifre)
BMW S3 E90
Mazda 3
Audi A3 sport
Îmi plăce sa conduc și să mă plimb.
Orice părere este bine venita.

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Te duci, faci un test drive cu fiecare si vezi care iti place mai mult.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Cumpara prima pocnitoare cu ITP valabil, la 500 euro, circula macar 3 luni cu ea, si pe urma o sa stii ce vrei de la viata.
Masinile insirate de tine sunt alese dupa aspect. O sa dai gres cu conceptii din astea.

| AlexandruInu explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Golful l-am condus de multe ori.

| AlexandruInu explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Si arunc 500E pentru 3 luni. Si sunt sigur ca nu o sa merg 3 luni cu un automobil de 500 euro. Tu crezi ca am ales masinile doar pentru aspect? Daca era asa insiram: Lamborghini, ferarri, bugatti, mustang nu?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru AlexandruInu):

Nu.
Masina din avatarul meu a costat 400e. Merge din 2015.
La cum arata piata acum, iti aduc una identica cu 200e.
E adevarat, ca sunt destui "descurcareti", care ar cumpara ceva mai prost, cu 1300e. Sunt aia care "nu se risca sa ia o rabla".

| AliGab a răspuns:

Nu conteaza ce masina ai, conteaza atentia pe care o ai la volan. Iti urez sa conduci preventiv, indiferent de traseu sau de cat te-ai grabi.

| FakeJoker a răspuns: