| Gabitzu246 a întrebat:


De curand mi-am achizitionat si eu un opel astra g caravan 1.7 dti elegance, si vreau sa stiu si eu cateva pareri, opinii, este prima mea masina si nu prea ma pricep, m-am uitat ca piesele sa fie cat mai ieftine.

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca e ingrijita masina, nu vei avea probleme cu ea, atat timp cat o conduci cum trebuie.
De cate ori ai ocazia, lasa turbo sa lucreze; chiar daca n-ai de gand sa mergi cu viteza, sa zicem ca mergi prin oras cu 50-60, lasa-l in treapta 2 pana ajungi la acea viteza, apoi dai 3 si 4 si o lasi constant.
Altfel incepe sa se infunde si n-o mai scoti la capat.
In rest, sunt fan Opel, iar Astra G e destul de reusita. Caroserie tare, spatioasa, fara probleme deosebite.
Ai grija de ea, si ea o sa aiba grija de tine!
Un aspect la care as fi eu atent la ea, rugina. Nu e cazul sa generalizez, dar am avut una la facut, la care am avut de scos rugina si de sudat, chiar si la lonjeroane. Insa era un ciur de masina, probabil fusese avariata frontal. La altele n-am mai vazut rugina, mai ales la lonjeroane.
P.S.: Am avut si eu un motor 1.7 Isuzu, si am fost multumit de el. Singura buba ce am avut-o cu el a fost alternatorul, problema destul de des intalnita la Opelurile mai vechi, dar nu te stresa; in caz ca se intampla, dai in jur de 600 de lei, o faci cu piese noi si sigur n-o sa mai ai treaba cu ea.

4 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Pregatestete sa ai probleme cu masina, daca poti scapa de ea sa iti iei alta e bine daca nu te asteapta rematul pentru ca 2000€ nu bagi in reparatiile ei.

| KodrutZ a răspuns:

Ideal ar fi sa nu ai nevoie de piese decit extrem de rar, nu sa fie ieftine si sa cotizezi una-doua...

| MariusF23 a răspuns:

1.7DTI e cam alergat saracul, merge bine cativa km (1000-2000) si o sa inceapa sa ceara piese. Nu e asa de stralucit ca CDTI-ul, DTI e produs de Isuzu.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru MariusF23):

Unii soferi fac 2000km in 2 saptamani, fara destinatii prea exotice laughing
Nu as lauda CDTI-ul in fata unui diesel clasic, mai ales la capitolul fiabilitate.
Si eu cand mi-am luat 1.7 TD Isuzu mi-au spus multi ca o sa gasesc ulei in antigel si ca nu e un motor bun, dar n-a avut nici pe ma-sa, si nici n-am vazut alte motoare Isuzu sa aiba defectiuni majore.
CDTI-ul e al naibii de pretentios. Are un prieten 1.9 CDTI adus de el din Germania direct de la proprietar; dupa mai putin de 2 ani pe drumurile Romanesti, a inceput sa se plimbe din service in service (nici service-urile nu prea au habar sa le dea de capat). Ba un injector, ba pompa de inalta, ba filtrul de particule... In motoarele Isuzu unii pun ulei de gatit in loc de motorina si merg linistiti, CDTI-urile se infunda si in regim sport, cu motorina de calitate.
Singurul + de la CDTI-uri este puterea; motoarele clasice sunt intr-adevar mai puturoase, in comparatie cu cele common-rail.