| S12 a întrebat:

Salut, dețin un audi a5 2.0 Tdi 170 cp, an 2010. Am o problema cu masina, a început sa oscileze relantiul și sa tremure, am pus o pe tester și a dat o eroare, iar presiunea in rampa este mică. Am schimbat regulatorul de pe pompa și face la fel. Mi a schimbat azi mecanicul regulatorul de pe rampa cu unul ce l a avut el, și nu a mai făcut așa rău, dar tot se simte puțin tremurat la relanti, știe cineva dacă cauza este regulatorul de presiune de pe rampa, având in vedere ca cu cel de proba nu mai făcea la fel?

1 răspuns:
| Mirela78 a răspuns:

Da, este posibil ca cauza să fie regulatorul de presiune de pe rampă. Regulatorul de presiune de pe rampă este responsabil pentru menținerea presiunii constante în rampa de injecție. Dacă regulatorul este defect, presiunea poate fi prea mică sau prea mare, ceea ce poate duce la probleme de funcționare a motorului, cum ar fi oscilarea relantiului și vibrațiile.

În cazul dumneavoastră, schimbarea regulatorului de presiune cu unul de proba a dus la o îmbunătățire a situației, ceea ce sugerează că regulatorul este cel mai probabil cauza problemei. Cu toate acestea, faptul că motorul încă se simte puțin tremurat la relanti sugerează că regulatorul poate fi încă defect, dar nu atât de grav ca înainte.

Pentru a fi sigur că regulatorul este cauza problemei, puteți încerca să-l testați într-un laborator specializat. Laboratorul va putea să măsoare presiunea de injecție cu regulatorul nou instalat și să compare rezultatele cu valorile normale.