| reee3 a întrebat:

Salut, doresc sa achizitionez o masina second hand, sunt incepator si am un buget de maxim 2.000 euro.
Din ce am cautat eu am ramas in minte cu BMW 318/320 si Opel astra. Nu sunt un expert in masini deci nu ma pricep la detaliile tehnice.
Daca stie cineva o marca/model de masina incadrata in pretul asta va rog sa imi spuneti. Nu strica sa argumentati raspunsul, asta doar daca doriti.

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| mihai69 a răspuns:

La 2000 € poți spera să găsești o mașină cât de cât bună doar dacă era una ieftină chiar de nouă. Adică nu BMW, VW, Audi etc.
Aș sugera chiar un Logan (bine, nu unul care a fost taxi!). Motive:
- e nu numai ieftină, dar și costurile de întreținere sunt mici (RCA, taxe etc.);
- dacă o pocnești, nu-ți pare prea rău de ea (și cum ești începător, ceva zgârieturi și îndoituri sunt inerente);
- consumă destul de puțin, e ușor de condus dar mai ales de parcat (nefiind o mașină de gabarit mare).
Etc.
În plus, apropo de BMW: nu recomand sub nicio formă o mașină cu motor puternic și tracțiune pe spate unui începător! Faceți o statistică a accidentelor unde se adună acești doi factori și veți fi îngroziți!

7 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu cred ca e nevoie sa fii expert in masina sa realizezi ca um BMW la 2000euro e un cazan pe roti si nu o masina.

Ramai la masini ieftine precum Opel, Ford sau VW

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru suntserios):

Masini ieftine sunt Dacia, Fiat sau Suzuki. Alea de mai sus sunt orice numai ieftine nu.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

La 2000 de euro nu ai cum sa cumperi o masina, doar un junghi. Ai putea totusi sa incerci sa gasesti ceva din clasa mica gen Hyundai i10.

| Clausd10 a răspuns:

In banii astia, ca incepator, incearca un Fiat Albea, ceva de prin 2006-2007. Or fi avand altii alte opinii, dar pentru un incepator e o masina bunicica, plus ca nici anul nu o face cazan. Motor 1, 4, consum decent, plus ceva dotari pe ea.