| Începătorul988 a întrebat:

Parere astra h 1. 9cdti 150cai, fara buton sport. Consum, fiabilitate, e ok pentru un incepator? Ca dotari as vrea navigatie mare, comenzi volan, si pilot automat. As gasi una pana'n 3500/4000€?

12 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Pilot automat gasesti la avioane,masinile nu au asa ceva, inca nu au reusit astia, nu vezi numa accidente laughing poate te referi la cruise control, ala e altceva, nu e nici un pilot automat, de ce spuneti voi asa nu stiti nici voi.Toate masinile au cruise control, cel putin eu nu am vazut masina fara optiunea asta.
Pentru incepator, dar ce masinile asa sunt pentru incepatori pentru avansati? Hai ca am mai auzit inca una laughingMai aveti sa scoateti dume de astea laughing asa e in toata europa sau numa in RO?

| Începătorul988 explică (pentru relian):

De fapt, se numeste tempomat. happy
Nu multi au auzit de tempomat, de aia am si scris pilot automat...

| relian a răspuns (pentru Începătorul988):

Asa o fi cum spui tu, acum depinde cine a invettat sistemul asta, normal ar trebuie numit dupa aia care lau inventat prima data. Daca l-au numit prima oara cruise control atunci asa trebuie sal numeasca toti, nu sa vie fiecare cu mai stiun eu ce nume, asa facem ciorba.Dar sincer nu stiu cine a inventat chestia asta, dar pot verifica.

| relian a răspuns (pentru Începătorul988):