| Teo026 a întrebat:

Recent am mai luat un scuter Yamaha Majesty 250. Dar are o problema. Scotea fum de cand l-am luat. Am schimbat segmentii, am schimbat uleiul si l-am pornit. L-am lasat putin la relanti, dupa care am mers cativa km usor cu el, nu scotea fum deloc. Am ajuns acasa, l-am oprit si cand l-am pornit iar a inceput sa scoata mult mult fum si mi-a bagat tot uleiul in filtru. Am desfacut iar motorul si am gasit 2 segmenti (segmentul din mijloc si cel de ungere) sparti in mai multe locuri, cilindrul l-am verificat si eu si un mecanic si nu are nici o urma de uzura (am scapat aici). Problema e ca am scos segmentii si am observat ca intre cei 2 segmenti care s-au rupt s-a "mancat" putin pistonul. Se simte foarte putin la atingere o adancitura intre cei 2 segmenti de vreo 5 milimetri lungime. Adica daca ma uit uit atent la partea unde e mancat, nu mai este perfect rotund, ci intre cei 2 segmenti e foarte putin turtit, dar doar intre cei doi segmenti. In rest nu are zgarieturi, segmentii nu raman blocati in locasul lor.
Pistonul e cel original. Problema poate a fost si din cauza mea, deoarece segmentii nu aveau nici un semn pe ei si sa pun semnul in sus. Au fost montati la 120 de grade unul de celalalt, dar nu stiu daca corect sau intorsi invers.

E nevoie de alt piston sau pot schimba segmentii si sa folosesc tot pistonul asta?

Răspuns Câştigător
| raresandrey a răspuns:

Nu as vrea sa te influentez dar daca as fi in locul tau eu as opta sa schimb si pistonul ciobit si segmenti mai calitativi cum ai spus, cheltui ceva bani dar cel putin stii ca nu vei mai avea probleme o perioada lunga de timp.Succes!

2 răspunsuri:
| raresandrey a răspuns:

Daca dispui de finante poti schimba si pistonul ca sa fii sigur, stiu ca atunci cand faci segmentare se schimba si garnitura de chiulasa, si asta ar fi o problema de scoate fum.

| Teo026 explică (pentru raresandrey):

Au fost schimbate si garniturile si semeringurile de la supape. Mi s-a parut mie ca segmentii vechi cu care scotea fum erau mai grosi decat cei pe care i-am cumparat. De aceea segmentii noi aveau putin mai mare joc in locasul lor. De aceea cred eu ca s-au si spart.
Insa acum am de ales intre un piston cu segmenti la 160 de lei doar ca nu prea de calitate. si segmenti la 160, mai calitativi.

| raresandrey a răspuns (pentru Teo026):

Nu as vrea sa te influentez dar daca as fi in locul tau eu as opta sa schimb si pistonul ciobit si segmenti mai calitativi cum ai spus, cheltui ceva bani dar cel putin stii ca nu vei mai avea probleme o perioada lunga de timp.Succes!