| Robby_Robert_1996 a întrebat:

Tocmai mi-am schimbat kitul de ambreiaj la o skoda fabia 1, 4 16V 75cp cu un kit luk(rulment, disc și placă de presiune). După schimbarea ambreiajului pedala este foarte moale. De schimbat schimbă foarte bine vitezele și cuplează și decupleaza bine. E vreo problemă dacă merg cu el așa? Mentionez ca nu are pierderi de lichid de frână și acesta a fost schimbat

Răspuns Câştigător
| Adi88 a răspuns:

E hidraulic e normal să se întample treaba asta. Deacuma poți merge linistit incă 150.000

7 răspunsuri:
| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

Asa e normal sa fie cand e nou.

| LzzD a răspuns:

Dacă e ambreiaj mecanic și nu hidraulic, nu e moale, așa trebuie el să fie. Cu timpul când se uzează se întărește putin câte puțin, fara ca tu sa sesizezi, până devine tare, iar când pui altul nou, tu fiind obisnuit cu cel vechi, ai impresia ca e tare.

| Robby_Robert_1996 explică (pentru LzzD):

E hidraulic. Cat timp cuplează și decupleaza bine și nu are pierderi nu cred ca ar avea vreo problemă

| danandrei1 a răspuns:

Daca e foarte moale atunci o poti aerisi tu instalatia, parca pe la cilindrul receptor se face.

Sunt unele masini care specific au ambreiajul ff tare, spre exemplu am avut un Rover 75 si efectiv la drum de oras era nasol, ca era prea tare pedala de ambreiaj de ma durea piciorul.

Pana cand a cedat piesa, dupa 2 ani, cand mi s-a stricat pompa de ambreiaj, tot tare era. Deci cred ca asa iti va ramane, nu e nicio problema daca e moale.

| Robby_Robert_1996 explică (pentru danandrei1):

Am condus și eu o Toyota Corolla care avea ambreiajul atât de tare de te durea piciorul dacă mergeai mult cu ea prin oraș. E nasoală senzația

| Lauryx21 a răspuns:

Ii trebuie un pic de timp sa se aerisească instalația, bănuiesc că e ambreiaj cu comanda hidraulica, nu pe cablu.

| Robby_Robert_1996 explică (pentru Lauryx21):

Da. E hidraulic ambreiajul