Turbo-compresorul ajuta motorul sa ia mai mult aer intr-un timp mai scurt, fapt ce ajuta motoarele diesel sa ajunga la performante decente. Turbo-ul functioneaza mereu, porneste odata cu masina, si cum am zis mai sus, baga aer fortat in motor in cantitati mari, depinzand de cat de sus e in ture.
Am avut un Opel 1.7 diesel, dar nu era CDTI, ci TD/TDS. Pe Astra G este un motor foarte asemanator (aproape identic), dar daca nu ma insel, are literele DTI, si e provenienta Isuzu.
Daca e din ala Isuzu si nu e CDTI, probabil turbo "intra" ca si la a mea, la o anumita turatie. Nu stiu daca el se invarte si sub acea turatie, poate da, insa abia dupa o anumita turatie se simtea, si incepea si sa se auda (turbina mea era pe duca si facea galagie, in mod normal nu prea se aude).
Si atunci de ce trebuie sa mergi cu nasina turata? De ce se infunda?
anonim_4396 întreabă: