| Catalin971 a întrebat:

De curand am o mica problema cu indicatorul de motorina la masina. Problema este urmatorea: Am facut un plin si am observat ca acul tot scade foarte rapid pana ajunge pe zero, tin sa precizez ca am mers cam 50 km de la plin si nu mi s-a parut normal sa faca asa ceva. Uni prieteni imi zic ca e de la sonda din rezervor asa ca as vrea sa stiu si alte pareri. (P.S. Este vorba de un golf 3 break,motor 1, 9 DIESEL, si cu un consum de 6%) DAU FUNDA LA RASPUNSUL CEL MAI BUN!

Răspuns Câştigător
| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Scoate sonda litrometrica afara si verifica-i plutitorul daca face contact cu rezistenta de pe sonda litrometrica si verifica, continuitatea rezistentei. Plutitorul isi schimba pozitia pe cursorul rezistentei in functie de cantitatea de combustibil din rezervor, astfel se modifica si valoarea rezistentei in functie de inaltimea lui a plututorului iar valoarea curentului de pe rezistenta o transmite la indicatorul de nivel carburant din bordul masinii! Foarte posibil sa fie arsa sau lipsa contct! Bafta Catalin!

| Catalin971 explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Mersi mult! Sonda era devina, trebuia schimbata.

| Jicarean_Calin_1960 a răspuns (pentru Catalin971):

Pentru putin Catalin, ma bucur ca ia-i dat de cap!

2 răspunsuri: