| Drifterx500 a întrebat:

Vreau sa-mi iau Dacia Logan(benzina) si nu stiu de care sa-mi iau, buget 1000 euro, sunt incepator.
Daca aveti alte recomandari va rog sa-mi ziceti, deja analizez o gramada de optiuni la 1000 euro, dar vreau sa stiu din experientele voastre care sunt mai bune.

2 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ideal este motorul 1.4 mpi. E slab ca putere, dar consuma putin, si e foarte rezistent. Merge fara probleme si pe gaz.
Motorul 1.6 mpi e mai puternic, dar consuma destul de mult, pana la 8-9 litri/100km extraurban. E fiabil si el, dar consumul ala e cam deranjant.
Ca si ani de fabricatie, din pacate, la 1000e te incadrezi mai mult la prima generatie de Logan, 2004-2007. Alea au tabla foarte proasta, ruginesc la aripile spate si pe usi. Ruginesc tare, nici nu tine reparatia, dupa ce sunt revopsite.
Cele dupa 2008 (Logan 1 ph2/facelift) au tabla foarte buna, la fel si Logan 2.
Daca gasesti MCV, sunt ceva mai bune ca si confort/stabilitate decat berlina, dar destul de mari, te pot incurca la parcari prin oras.
Un pont ar fi sa alegi una cu o culoare nemetalizata: albastru inchis, rosu sau alb. Cele cu vopsea metalizata sunt mult mai predispuse la rugina, fiind mai subtire vopseaua.
Cele gri si albastru metalizat (bleu egee) sunt cele mai ciuruite.
Si inca un pont; vezi ca Loganul a fost si este modelul nr 1 folosit la taxi si alte firme care fac foarte multi km; inainte de a cumpara o masina, verifica-i istoricul pe www.rarom.ro si vezi daca este real kilometrajul.

| Drifterx500 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Ai dreptate, cele dupa 2008 costa mai mult de 1000 euro, deci 1500-2000 una buna cel putin, nu stiam cum de unele masini ruginesc fara motiv, acum stiu care sunt culorile bune. Concluzie buget 1500-2000 euro, culorile nemetalizate, 1. 4mpi recomandat ca incepator (abia mi-am luat permisul recent), inainte de a cumpara masina sa verific pe www.rarom.ro...e gratis? Multumesc!

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Drifterx500):