| Denila123 a întrebat:

Salut.
Vreau să cumpăr 4 anvelope pentru logan si nu știu ce sa aleg.
All season
Sau de vara.
All season am înțeles ca e consumul măricel.
Cam cât creste consumul?
Sau ce diferența au? Și ce recomandați?
Mulțumesc dau funda

Răspuns Câştigător
| Vlad_MH_2000 a răspuns:

Eu iti recomand sa ai si de vara si de iarna, sunt mai optime si la consum si la fiabilitate ( ma refer ca la alea pentru iarna ai cauciucul mai moale, alea de vara sunt mai rigide), eu am all season acum, consumul nu ma plang ca nu creste mai mult de 0.6, depinde de motor( am un passat 2. 0tdi) eu nu sunt de parere ca se simte asa mult la consum, fac plinul, ma duc o luna jumate si e suficient pentru mine in oras. sincer de la iarna/vara la all season, e diferenta uriasa de decibeli, adica daca nu e drum nou... 2023. se aude uneori de zici ca mergi cu 200 pe linia alba de pe autostrada sau ca ai rulmentul spart. regret alegerea de all season, sau poate ca un michelin e mai putin zgomotos. bafta laughing)

6 răspunsuri:
| Baddboy a răspuns:

Daca ai bani si vrei sa mai ti masina cumpara de vara + ai doar avantaje avand iarna-vara!
Cei care le este lene sa le schimbe 2x an iti recomanda all season.

| sierra1 a răspuns:

Ai spațiu de depozitare și bani de cheltuit? ia de vară.
Altfel ia ALL SEASON

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Am avut niște Westlake allseasons pe o Astra, se comportau bine vară-iarnă.
Totuși, pe mașina "de bună", am mereu două seturi de roți:
Jante tablă - anvelope de iarnă
Jante aluminiu - anvelope de vară (cea mai mare dimensiune din CIV).
Anvelopele de vară au în plus aderență bună pe ploaie (previn acvaplanarea), zgomot redus și o fiabilitate mult mai mare decât anvelopele de iarnă ori allseason.
Anvelopele de iarnă sunt ieftine și te scot din orice zăpadă, ai control și pe gheață. În plus, pentru iarnă e mai ok o dimensiune mai îngustă și cu balon mai mare, pentru elasticitate și presiune (aderență).

| relian a răspuns:

Celer mai bune is alea All season, cei cu timpenia aia sa tot schimbi rotile laughing ce te afci daca stai la o garsoniera, unde tii tu 4 roti sau 4 cauciucuri? Timpenie mai mare ca in RO si URE nici ca mai vezi pe la careva.
Consumul nu tine de tipul cauciucului, cas de vara sau iarna, tine de cit de corect is umflate acele cauciucuri, aia e tot.
Iti garantez ca consumul este identic la miligarm laughing indiferent ca folosesti de vara sau iarna, daca ambele is umflate la fel, consumul ala este.
Sincer eu n u am vazut masini pe aici prin america de vara si iarna laughing toate masinile vin direct din fabrica cu cauciucuri All season, iar consumul este ala ce spune fabrica sau cei care fac teste.

Zgomote ce spune cineva pe aici, nu-s ca ar fi All season, aia depinde de profilul caucuciucului, ce santuri are, cuym le are, crapoanele alea daca is priemimnte sau mai putin, alea fac zgomot.

Ia sa mergi cu cauciucuri cu crampoane maril de alea ce merg unia pe cimp, sa mergi pe asfalt sa auzi cum suiera laughing

Deci asculta ce zic, toate masinile din toata America asa au cauciucuri all season, asa vin masinile din fabrica, indiferent ce masina este.

| Denila123 explică (pentru relian):

Ok, merg pe al sezon

| MarcelCianu a răspuns:

Ia allseazon si nu te doare capul.