anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, vreau sa imi iau un ford mondeo sau focus, berlina, la un pret de 3000 E. Sunt incepator si nu stiu pentru ce motor sa optez..imi puteti da anumite sfaturi si pareri despre ford sau alte masini. Multumesc!

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Eu iti recomand un Focus 1.8 TDDI sau TDCI. Nu sunt deloc atat de problematice pe cat se spune, iar ca masina Focus e mult peste Golf 4.
Daca vrei ceva pe benzina, nu cumpara in nici un caz Volkswagen cu motor 16V. La benzina recomand Renault si Opel, despre Ford nu stiu cat sunt de bune, ca n-am mers decat cu dieseluri.
Golf 4/Bora doar 1.9 TDI recomand, dar la ce preturi au in Romania e fraiereala curata, sunt niste trotinete de 15 ani cu 400. 000km...

4 răspunsuri:
| CosminALX a răspuns:

In primul rand spune-mi daca o sa fie o masina de oras sau o masina mixta?
Daca o iei sa faci nateva in oras cu ea iti recomand motorul de 1. 6benzina. Si daca va fi mixta, motorul de 1, 8 diesel (mie mi se pare suficient). As merge pe vw golf (cele care sunt construite intre 2002-2006) fiindca sunt mult mai bune ca piese/fiabilitate ca fordurile. Ca motoare ambele sunt bune (cel de 1, 6benzina si cel de 1, 9diesel)

| stark1 a răspuns (pentru CosminALX):

O sa fie mixta, am tot cititt despre motoarele diesel si uni spun ca sunt probleme la ele..., iar lavw m-am gandit la Bora.

| CosminALX a răspuns (pentru stark1):

Sunt probleme la unele, nu la toate... De exemplu, la cele de la vw 1, 9tdi sunt tank, nu prea am vazut probleme cu ele. La golf 6+ instalatia electrica proasta, de asta am spus masini intre 2002-2006. Evita motorul 2.0 de la vw si 1.6 tot de la ei (inlocuieste motorul de 1.9 dar este mult mai slab)

| stark1 a răspuns:

M-as orienta si spre o Alfa Romeo 147 motor 1.9 D, imi place aspectul, dar nu prea stiu cum este cu intretinerea, piesele scumpo, probleme la motor
?