| Levington a întrebat:

Salutare! Am un Passat B6 (2.0 BMP) si recent am schimbat ambreiajul! Dupa ce am schimbat ambreiajul am intalnit ceva diferit...Masina nu mai trece de 3000 de ture in treapta 1, nu mai pleaca cu derapaje nici s-o. si pleaca mai lin. Intrebarea e: e normal asa ceva, sau e ceva gresit? Am observat ca pana la 1800 de ture, e un pic cam puturoasa ca inainte.
P.S. Nu am martori sau erori in bord! nu scoate fum deloc, de nicio culoare! si la drum lung se comporta bine!

6 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca nu trece de 3000 in mers, nu e normal.
Dar nu cred ca problema e la ambreiaj, ci la motor. Incepe cu o diagnoza.

| relian a răspuns:

Nu mai trece de 3 mii rpm asta in mers.Dar cand stai pe loc rpm-ul cum este,se duce mai sus?
Daca atunci cand stai pe loc rpm se duce cit arata pe ceasuri,inseamna ca motorul este ok.

Deci problema ta este la ambreaj, cine tia instalat nu a instalat bine, ori cine stie ce tio fi instalat acolo.

Nu ai cum sa ai martori la bord, ambreajul nu are sensori. Referitor la fum si alte culori, cum am zis motorul este exact cum era si inainte, deci nu are nici o legatura motorul cu rpm-ul scazut in mers.

Tu spui in treapta 1 nu trece de 3 mii rpm, dar in rest in treptele superioare trece de 3 mii sau tot la fel?

De puturoasa cum zici era si inainte,asa is masinile astea pe motorina, niste masini puturoase, mirositoare, zici cas masini de lucru, te duci pe cimp la arat laughing

Daca este ceva gresit? Tu ar trebuie sa stii mai bine.Cum era inainte dea schimba ambtreajul, urma in treapta 1 mai mult de 3 mii rpm?

Poate doara ti se pare, mai alels daca in restul treptelor urca mai sus de 3 mii.
Mai mult ca sigur nu mai stii tu cum era inainte, acu s-a intamplat sa accelerezi mai mult in treapta 1 si zici tu ca ar fi altfel.

Deci trebuie sa stii daca inainte in treapta 1 urma mai sus, daca acum urca pana in 3 mii in 1 si daca urmaca mai sus sau tot 3 mii in restul treptelor.

| Frank51 a răspuns:

Trebuie să plece cu scârț și în treapta 2, cu siguranță ți-a montat sau reglat ambreiajul aiurea și te va costa altul, poți face o reclamație la ANPC.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu i deloc normal. Iar dacă conduci așa o subturezi. Nu mai merge sub 2000. Mașina dezvolta caii aia de pe foaie undeva la 4000 de ture, e normal sa o poți tura până acolo la nevoie.(asta dacă e diesel, dacă e benzina și mai sus are caii, pe la 5000 65000 depinde )

| Levington explică:

Revin cu detalii! "calc ambreiajul, bag 1 si cu ambreiajul calcat in treapta 1 nu trece de 3000, cand e pe liber sau in mers intra pe rosu! doar la 1..inainte de a elibera ambreiajul nu trece de 3000! Am mai auzit pe la cineva ca noile ambreiaje vin cu un fel se securitate si nu le da voie sa (scartaie) ca sa protejeze cutia etc)

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Levington):

Da, e protectie pentru cutie.
Dar nu stiu daca e pe ambreiaj, eu presupun ca e din soft. Exista un contact la pedala de ambreiaj, la fel ca la cea de frana. ECU stie cand e calcat ambreiajul, de aia nu te lasa sa turezi motorul.