| deM0 a întrebat:

Salutare, sunt amator asa ca nu aruncati cu pietre in mine big grin
am la masina casetofonul original din fabrica 2x15w cu 2 boxe de 55w pe fata
daca imi schimb casetofonul cu 4x50w se vor auzi mai bine?

7 răspunsuri:
| heddy10 a răspuns:

Treaba sta in felul urmator: acei 4x50w sunt de marketing. In realitate scoate cam 4x20w reali (depinde de player). Daca vrei sa faci un upgrade, iei niste difuzoare ceva mai potente (60-70w rms) si le amplifici, pentru ca playerul va distorsiona la volum ridicat din cauza ca nu are amplificare pe masura. Poti pune orice difuzoare pana in 50w rms direct legate la player daca nu vrei sa le amplifici.

Evident ca vei simti o imbunatatire a sunetului pentru ca tehnologia avanseaza, la fel si playerele in acest domeniu.
Cauta un player mai dotat, cu egalizator, macar filtru hpf, iesiri rca si control subwoofer in caz ca ulterior doresti sa montezi unul. Te va scuti de o alta investitie in momentul acela.

Bula
| Bula a răspuns:

De auzit se va aude mai puternic, si mai ragusit cand il dai la maxim, dar dupa scurt timp se vor arde boxele.
Puterea boxelor este dat pentru maxim 1 minut de functionare, dar pentru uz permanent trebuie sa fie de minim 3-4 ori cat puterea de iesire a amplificatoarelor, sa reziste!

| cristi202 a răspuns:

Eu stiu ca pe aici se dau raspunsuri, nu se arunca cu pietre. happy
Depinde de casetofon si depinde de boxe.

| CristiDinBucuresti a răspuns: