In general daca vrei sa nu ai probleme cu motorizarea alegi 1. 9TDI.
Acum, daca cei 116cp nu-ti sunt de ajuns, si varianta de 2. 0TDI este o alternativa, insa, este putin mai costisitoare.
La ce ma refer prin asta? Pentru ca cel mai adesea trebuie sa faci din start o "reparatie" in plus.
Daca ai studiat, stii deja la ce ma refer.
La pompa de ulei, trebuie sa o verifici preventiv, eventual sa o repari/inlocuiesti daca prezinta unele probleme.
Odata rezolvata aceasta problema, nu va mai exista mare diferenta de fiabilitate intre motorul de 2.0 TDI si 1. 9TDI.
Bine, acum depinde si la ce model facem referire.
Dar dupa cum spun eu adesea, totul tine de modul in care a fost intretinuta masina.
Daca o masina a fost intretinuta corespunzator, poate merge mult si bine fara sa faca probleme indiferent ca motorul este unul problematic sau nu.
In schimb, daca masina nu e intretinuta corespunzator, pot sa apara probleme si la cel mai fiabil motor.