| x.nails a întrebat:

Sunt incepator si vreau sa imi iau masina. Ideea e ca nu pot dispune de mai mult de 1700 euro [maxim]. Ce masini as putea gasi la banii astia? [eu ma gandeam la un bmw sau la un golf]
Multumesc!

9 răspunsuri:
| selef a răspuns:

Incearca pe Mobile.de si vezi ce iti poti permite.
http://www.mobile.de/home/index.html

| elrusso a răspuns:

Singurul lucru pe care ti-l sugerez sa-l faci e sa-ti iei o masina la care nu costa o droaie de bani sa-i schimbi o piesa pe care mai mult ca sigur o vei strica fiind incepator. O dacie Logan sau Sandero ar fi perfecta pentru primul an macar.

| ZμZμ a răspuns:

Pai:daca e inscrisa pe Romania:Daewoo espero, Cielo si un volkswagen golf 2 ca 3 nu gasesti inscris pe Romania, Opel Vectra A, Opel astra fabricatie 1997 etc.
Si daca nu e inscrisa gasesti mai multe:un Fiat Punto, un Renault Laguna(1997-1998) si gasesti si BMW-uri 318, dar fabricatie cam 1992-1993,




http://autovit.ro/bmw-318-C12504018.html

| Crs a răspuns:

Bmw la 1700 de euro straight face? nici la mana 20 nu gasesti.
ai gasi poate : un fiat, opel astra, dacia solenza, dacia logan, cielo, matiz, un golf poate vei gasi da bmw straight face poate doar unul model foarte foarte vechi

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Un BMW in romania macar cu 10. 000 € unul cu putini km dar in spania iti trebuie vreo 40. 000€ sau 60. 000€ pentru unul marfa

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Iti recomand hyundai lantra cu motor 1, 5. 0755501782

| cristi_4383 a răspuns:

Gasesti bmw 318 chiar si din 1998 la 1. 000 euro in perfecta stare de functionare dar faza e ca consuma mult si de aia sunt asa ieftine...ca sa ai un deala trebuie sa ai si pecowinking

| Leutzu a răspuns:

Salut. In primul rand, BMW nu iti recomand, BMW-urile au tractiune spate (majoritatea) si pentru un incepator este cam dificil.