| x.nails a întrebat:

Sunt incepator si vreau sa imi iau masina. Ideea e ca nu pot dispune de mai mult de 1700 euro [maxim]. Ce masini as putea gasi la banii astia? [eu ma gandeam la un bmw sau la un golf]
Multumesc!

9 răspunsuri:
| selef a răspuns:

Incearca pe Mobile.de si vezi ce iti poti permite.
http://www.mobile.de/home/index.html

| elrusso a răspuns:

Singurul lucru pe care ti-l sugerez sa-l faci e sa-ti iei o masina la care nu costa o droaie de bani sa-i schimbi o piesa pe care mai mult ca sigur o vei strica fiind incepator. O dacie Logan sau Sandero ar fi perfecta pentru primul an macar.

| ZμZμ a răspuns:

Pai:daca e inscrisa pe Romania:Daewoo espero, Cielo si un volkswagen golf 2 ca 3 nu gasesti inscris pe Romania, Opel Vectra A, Opel astra fabricatie 1997 etc.
Si daca nu e inscrisa gasesti mai multe:un Fiat Punto, un Renault Laguna(1997-1998) si gasesti si BMW-uri 318, dar fabricatie cam 1992-1993,




http://autovit.ro/bmw-318-C12504018.html

| Crs a răspuns:

Bmw la 1700 de euro straight face? nici la mana 20 nu gasesti.
ai gasi poate : un fiat, opel astra, dacia solenza, dacia logan, cielo, matiz, un golf poate vei gasi da bmw straight face poate doar unul model foarte foarte vechi

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Un BMW in romania macar cu 10. 000 € unul cu putini km dar in spania iti trebuie vreo 40. 000€ sau 60. 000€ pentru unul marfa

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Iti recomand hyundai lantra cu motor 1, 5. 0755501782

| cristi_4383 a răspuns:

Gasesti bmw 318 chiar si din 1998 la 1. 000 euro in perfecta stare de functionare dar faza e ca consuma mult si de aia sunt asa ieftine...ca sa ai un deala trebuie sa ai si pecowinking

| Leutzu a răspuns:

Salut. In primul rand, BMW nu iti recomand, BMW-urile au tractiune spate (majoritatea) si pentru un incepator este cam dificil.

Un golf, opel sau chiar citroen iti recomand. La dacii sa nu te uiti oricat de bine ar arata... dacia e dacie, in loc sa te bucuri de ea, vei sta cu ea in service mereu pentru cate ceva.

Sper ca am fost de ajutor. Salutare happy