| ExTaZzY20Q04 a întrebat:

Vă salut, am si eu o nelamurire, am un Ford Mondeo mk4 2.0 140cp QXBA 2008, softat, 180cp, EGR off, DPF off in fine. Am schimbat motorul, același cod motor, 140cp,cand - am schimbat mergea totul bine si ok, tragea bine se ducea cum trebuie in turatii,dupa mi-a crapat galeria de admisie la,,noul,, motor pe langa asta a sarit si furtunasul de vaccum de la turbina si a crapat si un culbotor, am fost am schimbat, admisie culbutor plus inca o garnitura, dar acum...nu trage cum tragea adica mai deloc e,, leneșă,, tare si de la 2200, 2500 cand o calc tare scoate fum negru. Daca o calc usor nu scoate fum nu are consum mare, in afara 6, 8- 6, 9, nu papă ulei,nu am niciun martor in bord pe tester nu apare nimic, nu are intercooler spart, alte furtunuri fisurate, are vaccum bun sau altele de la intercooler si din ce am înțeles din ce stiu calculatorul masinii e softat pe vechiul motor. Eh si nu s-a mai facut resoftare si pe motorul de acum,tin sa mentionez ca turbina e ok, nu am niciun martor aprins sa zic ca are aia vreo problema sau ceva,nu prea le am eu cu mecanica si din ce am înțeles de la un mecanic ca cica are un amestec bogat la motorina si din cauza softului si nu trage destul aer sau ceva si cica inainte tragea si mergea ok din cauză ca era deja fisurata putin admisia si se compensa aerul, plus tragea aer si pe la garnitura aia si mergea ok ca avea destul aer, tragea cat avea nevoie gen. Acum când s-au rezolvat,,breșele,, de la admisie masina nu mai are destul aer ca sa-si faca ea arderea motorinei cum trebuie si ca asta ar fi din cauza softului si vreau sa stiu ce as putea sa-i fac ca nu ii dau de capat, sa o resoftez si sa fie caii ca din fabrica gen 140, oare din cauza asta sa fie asa?

2 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Prea multa lectura de roman bro, incearca sa comprimi acest text ca sa fie mai lejer de citit pentru useri, astfel poti primi raspunsuri clare si la subiect!

| ValentinMihai78 a răspuns:

Ce ai "fumat"?
E incoerență totală, o bătaie de joc!