anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am gasit un tricou super pe olx dar e folosit dar in stare foarte buna, as vrea sa il iau da mi-e teama de vreo boala ...se poate lua vreo boala? Voi ati cumparat tricouri folosite de pe publi sau olx?

Răspuns Câştigător
| Andreeush a răspuns:

În primul rând atunci când îți iei o haină la mâna a doua o speli înainte să o porți și evident nu poți să iei vreo boală.

22 răspunsuri:
| Furnicuta000 a răspuns:

Atata timp cat il speli nu e nicio problema.
Stii ca sunt milioane de oameni care isi cumpara haine din second hand? Ar trebui sa mergi si tu intr-un sh, daca stii sa cauti gasesti haine de firma si foarte ieftine, mai ieftine decat pe olx.

| WhiteLife a răspuns:

Poți să cumperi dezinfectant și să îl adaugi la tura de haine in care pui tricoul. Eu sunt studenta și îmi spăl hainele la comun cu ceilalți din cămin, folosesc dezinfectant la fiecare spălare timp de 2 ani. Hainele nu au fost degradate sau altele de genul. Și îl poți calcă înainte. La o temperatură așa de mare cum e apa evaporata (apa fierbe și face aburi de la 100 de grade in sus) supraviețuiesc mult mai puține bacterii.

| AmFostOdataEuOBaba a răspuns:

Ia-l, nu are nimic

| anonim_4396 explică (pentru AmFostOdataEuOBaba):

Presimteam ca tu vei raspunde prima laughing

| AmFostOdataEuOBaba a răspuns (pentru anonim_4396):

Cum? laughing

| anonim_4396 explică (pentru AmFostOdataEuOBaba):

Nu stiu cateodata presimt unele lucruri, dar la pariuri se pare ca nu ma ajuta crying

| AmFostOdataEuOBaba a răspuns (pentru anonim_4396):

Si ce credeai ca raspund?

| anonim_4396 explică (pentru AmFostOdataEuOBaba):

Imi pierd puterile supranaturale daca spun. Dar stiu ca te vei impaca mai tarziu cu cel care ti a dat ignore sau chiar mai devreme

| AmFostOdataEuOBaba a răspuns (pentru anonim_4396):

Poate in 2100

| anonim_4396 explică (pentru AmFostOdataEuOBaba):