anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am gasit un tricou super pe olx dar e folosit dar in stare foarte buna, as vrea sa il iau da mi-e teama de vreo boala ...se poate lua vreo boala? Voi ati cumparat tricouri folosite de pe publi sau olx?

Răspuns Câştigător
| Andreeush a răspuns:

În primul rând atunci când îți iei o haină la mâna a doua o speli înainte să o porți și evident nu poți să iei vreo boală.

22 răspunsuri:
| Furnicuta000 a răspuns:

Atata timp cat il speli nu e nicio problema.
Stii ca sunt milioane de oameni care isi cumpara haine din second hand? Ar trebui sa mergi si tu intr-un sh, daca stii sa cauti gasesti haine de firma si foarte ieftine, mai ieftine decat pe olx.

| WhiteLife a răspuns:

Poți să cumperi dezinfectant și să îl adaugi la tura de haine in care pui tricoul. Eu sunt studenta și îmi spăl hainele la comun cu ceilalți din cămin, folosesc dezinfectant la fiecare spălare timp de 2 ani. Hainele nu au fost degradate sau altele de genul. Și îl poți calcă înainte. La o temperatură așa de mare cum e apa evaporata (apa fierbe și face aburi de la 100 de grade in sus) supraviețuiesc mult mai puține bacterii.

| AmFostOdataEuOBaba a răspuns:

Ia-l, nu are nimic

| anonim_4396 explică (pentru AmFostOdataEuOBaba):

Presimteam ca tu vei raspunde prima laughing

| AmFostOdataEuOBaba a răspuns (pentru anonim_4396):

Cum? laughing

| anonim_4396 explică (pentru AmFostOdataEuOBaba):

Nu stiu cateodata presimt unele lucruri, dar la pariuri se pare ca nu ma ajuta crying

| AmFostOdataEuOBaba a răspuns (pentru anonim_4396):

Si ce credeai ca raspund?

| anonim_4396 explică (pentru AmFostOdataEuOBaba):

Imi pierd puterile supranaturale daca spun. Dar stiu ca te vei impaca mai tarziu cu cel care ti a dat ignore sau chiar mai devreme

| AmFostOdataEuOBaba a răspuns (pentru anonim_4396):

Poate in 2100

| anonim_4396 explică (pentru AmFostOdataEuOBaba):

Sa destramat lantu iubirii, nu-i nimic are balta peste, sunt alti useri mult mai interesanti cu care te poti imprieteni pe aici. ziceai ca familia tot iti spune ca esti introvertita, aici pe TPU se pare ca e opusul te descurci de minune.

| AmFostOdataEuOBaba a răspuns (pentru anonim_4396):

laughing da

| Mogiojojo a răspuns:

Ai putea sa iei dar sansele sunt destul de mici 0, 01%. Totusi iti recomand sa il speli la o temperatura cat mai mare astfel incat sa elimine toate bacteriile.

| anonim_4396 explică (pentru Mogiojojo):

Nu l am mai luat, mi-o fost teama din cauza anxietatii ca voi lua vreo boala laughing pan la urma cu banii aia am cumparat 2 tricouri

| Mogiojojo a răspuns (pentru anonim_4396):

Da apropo, le poti cere parintilor... ce varsta ai?

| anonim_4396 explică (pentru Mogiojojo):

25+ tu cati ani ai beble?

| Mogiojojo a răspuns (pentru anonim_4396):

Pai cat ai? 37 sau cat?

| anonim_4396 explică (pentru Mogiojojo):

28 am mai laughing
Tu cati ani ai?
Si de ce ma intrebi de varsta? Vrei sa ma cuceresti? laughing))))

| Mogiojojo a răspuns (pentru anonim_4396):

Am 19 ani. Mi-am dat seama cine esti din prima secunda cand ai spus 'fetita mica'. Adica pe bune?

| anonim_4396 explică (pentru Mogiojojo):

Ce sensibila esti sad nu am mai vazut fete la 19 ani asa de sensibile
Nu am spus asa ceva, si in plus am spus ca, cred ca esti o fata frumusela si sensibila ti am facut un compliment, mie chiar imi e drag de tine dar ar trebui sa te mai maturizezi happy si te rog eu incearca sa ma eviti daca nu sti ce inseamna sarcasmul.si dupa intrebarile pe care le pui mai ales ultima pari de 14 ani happy

| Mogiojojo a răspuns:

Pai nu vreau. In primul rand tu trebuie sa iti ceri iertare.

| anonim_4396 explică (pentru Mogiojojo):

De ce sa imi cer iertare? Tu cati ani ai? Team intrebat de 2-3 ori si nu miai raspuns

| florin926481f a răspuns:

Simplu il speli inainte sa il porti