| Snoopyyy a întrebat:

intrebarea mea e ciudata stiu, dar cunosc cateva fete care au mustata, acum poate unele nu recunosc dar eu ma intreb, Toate fetele au? sau asta e doar la cateva....nu ma deranjeaza asa mult atata timp cat au grija de ele si o dau jos la timp, vreau doar sa stiu daca toate au. big grin

11 răspunsuri:
| BiuL a răspuns:

Da, insa nu se vede la toate la fel de tare. Cum parul de pe car variaza de la om la om ca si grosime, culoare la fel si cel de pe fata. Un fir blond si subtire abia se observa insa unul negru si gros, mai ales pe un ten deschis...

| WeAreSmart a răspuns:

Sunt baiar dar stiu ca fetele nu trebuie sa aiba mustata, e o dereglare hormonala cauzata de producerea a prea mult testosteron la fete. Am inteles ca poti scapa de aceste fire de par in plus daca iai anti-conceptionale cu hormoni feminini. Dar eu nu sunt fata si nici medic asa ca nu ma bag big grin

| Salontanul a răspuns (pentru WeAreSmart):

Stiam ca nu esti fata dar ce esti? Ca de "baiar" n-am auzit pana azi! laughing

| WeAreSmart a răspuns (pentru Salontanul):

Si trebuie sa faci haz de asta? am tastat o litera gresita, inseamna ca nu stiu gramatica?

| Salontanul a răspuns (pentru WeAreSmart):

Era o gluma. Probabil ca trebuia sa faci haz. La glume asa se face. Ia un laxativ! Dar cand scrii cu litera mica dupa semnul "?" asta nu mai este gluma.

| Lola05 a răspuns:

Da, și noi fetele avem în mod natural un pic de pilozitate facială, dar nu la fel de bine dezvoltată precum cea a bărbaților, evident. Sunt fete mai brunete la care se cunoaște mai tare și unele mai blonde la care firele de păr de pe față sunt foarte deschise la culoare și nu se observă deloc.