| floareaalbastraa25 a întrebat:

Buna ziua! Am vazut o gramada de intrebari legate de SHEIN, mai exact "coletul nu a fost predat de catre expeditor", cu toate ca se afla "in tranzit" pe aplicatia SHEIN.
Ma intrebam daca imi poate explica cineva de ce apare asa, ca din restul de raspunsuri nu am inteles nimic. Si oare, imi mai vine comanda? Data estimata de ei ar fi acum intre 8-12. Astept raspunsurile voastre, multumesc!

Răspuns Câştigător
| andreapresupun a răspuns:

Hei! Am pățit la fel, în cazul meu, data estimată a fost între 30 noiembrie-3 decembrie, iar coletul meu e în tranzit de 12 zile. Ieri i-am contact pe cei de la shein prin aplicație și am primit e-mail înapoi azi dimineață prin care mi s-a spus că investighează locația coletului meu și dacă nu se schimba nimic legat de asta după 7 zile, să îi contactez din nou. Momentan nu s-a schimbat nimic, dar presupun ca e o eroare de sistem. Sper să ne primim comenzile?

| MihaelaDart a răspuns (pentru andreapresupun):

Nu este eroare, ci se actualizeaza mai greu. Asa a fost si la prima si a doua comanda. Prima mi-a ajuns in 5 zile si a doua cu o zi inainte de a expira termenul estimat de ei. Comenzile ajung, sunt raritati cand nu vin in data estimata. Pot veni si cu intarzieri sau deloc desi atunci se pot recupera banii in termen de 7-14 zile lucratoare.

| persoanarandom a răspuns (pentru andreapresupun):

Nu te speria, si in cazul meu a trecut de termenul precizat (30 nov- 3 dec), dar tot o sa-ti ajunga comanda, chiar daca intarzie. A fost black friday si mai urmeaza si sarbatorile, deci sunt foarte multe comenzi in ultima perioada.

| andreapresupun a răspuns (pentru persoanarandom):

Ideea e că aș avea nevoie de colet până week-end-ul următor și deja aproape au trecut 7 zile fără vreo actualizare.

6 răspunsuri:
| MihaelaDart a răspuns:

Pe shein actualizarea se face mai greu. Din e-mail ai primit un numar de urmarire pe care il urmaresti si pe acest site https://parcelsapp.com/en/shops/shein. Comenzile vin la termenul limita, de putine ori au trecut peste limita estimata de ei.
Mie a doua comanda mi-a venit pe 29.noiembrie si termenul il aveam pe 30.11. Cei de la suport pe Shein nu iti spun mare lucru, de obicei tu efectiv vorbesti cu un robot, abia daca nu ti-a venit, vei intra cu cineva sa te indrume ori se pot restitui banii in 7-14 zile lucratoare. Intelege ca acum a fost si cu Black Friday si luna decembrie febra cumparaturilor. De cand ai lansat intrebarea asta sper ca mai ai ceva noutati despre comanda. Nu te speria, va ajunge ceea ce ai luat.

| andreapresupun a răspuns:

Ok deci cred ca coletul meu a fost pierdut crying. Totuși cei de la shein mi-au oferit un refund pe care probabil îi vor primi de sărbători. Ți-e ți s-a mai actualizat?

| floareaalbastraa25 explică (pentru andreapresupun):

Fix dupa ce am pus aici intrebarea mi s-a acctualizat statusul coletului happy. a venit cu o zi inainte de termenul precizat.