| Ivanciuc_Razvan_1999 a întrebat:

Aș vrea o recomandare pentru o facultate, care sa știu ca îmi va asigura ceva pe viitor.
Sunt bun la următoarele materii : biologie, literatura, limba română, limbi străine, geografie, istorie, în principal astea umaniste iar la partea de fizica, matematică, chimie stau cam prost.
Ca și opțiuni eu m-am gândit la următoarele : Facultatea de Biologie, Facultatea de Inginerie a Mediului, la Litere, Medicină (Balneo, kineto și fizioterapie).
Și știu ca la unele apare și biochimia, dar sunt dispus sa o învăț.
Aștept un răspuns serios. Mulțumesc anticipat

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

In primul rand, ar trebui sa stii ca, nici o facultate nu vine la sfarsit cu loc de munca asigurat!
Asta este problema ta sa mergi al interviuri, sa-ti iei joburi ocazionale si sa tot aplici, pana gasesti ceva pe profilul terminat.
Anul sunt 5-6000 de studenti acre termina facultatatea, dar locuri noi d emunca sunt de ordinul 100-200. Ce se inatmpla cu cei care au facut o facultate si nu gasesc de munca?
Aleg: somajul ori alta munca sub nivelul lor de pregatire, pana isi gasesc de munca, pe profesia lor.
Stiu oameni cu 2 facultati, care s-au apucat de gardinarit sau de vandut la piata (la taraba), deoarece nu-si gasesc de munca, iar fara bani nu poti trai.
Gandeste-te bine, ce sanse ai sa gasesti de munca, pe o profesie pe acre ti-o doersti?
Este bine sa faci o facultate, sau este mai rentabil o postliceala?

| Ivanciuc_Razvan_1999 explică (pentru Violleta2022):

Am avut în calcul și o postliceala de asistent medical în trecut, dar poate o sa iau din nou și aceasta în calcul.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Recomand în ordine.
1. Medicină
2. Biologie
3. Litere, doar dacă pici la ambele.

| WhiteLife a răspuns: