anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna! Am nevoie de cateva informatii si sfaturi, preferabil de la cei care au lucrat sau care traiesc in prezent si lucreaza in Noua Zeelanda. Eu am 18 ani, anul viitor termin liceul si de ceva vreme ma gandesc sa aplic pentru o viza de munca in Noua Zeelanda dupa bac. Ideea e ca m-am informat si din cate stiu eu ar trebui sa ai facultate si 2 ani de experienta in munca si ma gandesc ca totusi sunt persoane ca mine, care au obtinut o viza de munca acolo si fara facultate si experienta in munca. Eu as vrea sa caut un curs online, predat din Noua Zeelanda care sa imi ofere si o dimploma la final, in domeniul comunicarii, pentru ca termin liceul cu profil filologic si ma gandesc ca e ca o "calificare" si plus cursul pe care doresc sa il fac, o sa ma ajute sa obtin viza de munca si un job. Tin sa mentionez ca as vrea sa lucrez ca operator online sau ceva de genul acolo. Stiti vreo agentie sau asistenti care se ocupa vize si cu emigrarile in NZ? Sfaturi? Am sanse sa obtin o viza? Sunt constienta ca e greu, dar imi doresc din tot sufletul sa reusesc pentru un viitor mai bun.

1 răspuns:
| dullcat a răspuns:

Buna.Nu iti pot raspunde cum doresti la intrebare, dar vreau sa iti spun ca niciun curs online nu echivaleaza cu o facultate terminata.