| skynexus23 a întrebat:

Bună! Cu 10 clase de profesionala poți merge in armata la soldați gradați profesioniști? (SGP)

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Da, te poti angaja, conditia obligatorie de studii este de 10 clase.

| skynexus23 explică (pentru Ioandelasal):

Mulțumesc! Nu știam dacă studiile de profesionala sunt egale cu cele de la Liceu. Acum sunt elev la liceu tot în clasa a 10 și pentru situația asta am întrebat

8 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

O miscare gresita in contextul incert al acestui razboi, care se poate transforma usor in Al 3-a le Razboi Mondial.
Cu alte cuvinte ai un risc chiar si mic de a lupta pe front, ceea ce nu iti doresc si nu-mi doresc.
Ca e plina tara de soldati gradati si generali grasi de salarii nesimtite care nu au vazut razboaie decat la tv este adevarat, dar aceeasi lasi care isi incaseaza salariile pe degeaba fara sa aiba vreun merit, au acum nevoie de protectia soldatilor americani, soldati americani pe care romanii ii platesc cu aproximativ 4000 de euro/soldat pe luna, in situatia in care avem mii de soldati platiti care stau degeaba, cu alte cuvinte noi avem nevoie de soldati straini sa ne apere cand avem ARMATA, atunci fie desfiintam armata romana fie nu trebuia sa permitem soldatilor americani si alte natii NATO sa vina in tara noastra pe banii tarii noastre.
Un management atat de prost facut de guvernul ciuca si de tatal lor Klaus nu cred ca a mai avut aceasta tara vreodata, pana si comunistii erau mult mai competenti si corecti cu resursele economice ale tarii, pe cand aceste slugi ale UE sunt niste risipitori care nu doar ca ne-au vandut tara strainilor dar ne-au bagat in niste datorii pe care nici urmatoarele generatii nu le vor putea achita.