| aam498 a întrebat:

Buna!
Imi doresc sa intru la facultatea de limbi straine din Bucuresti. In primul rand as dori sa stiu daca pot sa dau la aceasta facultate daca eu sunt pe profilul de stiinte sociale. Ar trebui sa ma transfer la filologie?
In al doilea rand, vreau sa aflu in ce consta admiterea. Am incercat sa caut pe net informatii insa nu am gasit nimic concret. Conteaza notele de la bac? Daca da, la ce materii trebuie sa dau bacul? La ce materii dau admitere? Odata intrata acolo, voi face doar limba romana si limba engleza sau pot face romana, engleza si o limba in plus? La acea limba in plus trebuie sa dau examen? Trebuie sa incep sa invat bazele ei din liceu?
Sunt clasa a 10 a dar as vrea sa stiu daca am nevoie sa incep pregatirea la alta limba. Multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| ella904 a răspuns:

Eu sunt studenta la limbi straine. In anul in care am intrat eu nu s-a dat admitere, s-a intrat pe baza de dosar si se facea media intre proba de bac la limba romana si la alegere dintre proba 2 si proba 3. Depinde ce specializare iti alegi in facultate, sunt unele specializari unde faci 2 limbi si unele specializari unde faci 3 limbi. Si la fel, depinde si limba pe care o alegi, pentru ca la unele limbi sunt mai multe grupe : incepatori si avansati si impartirea in grupe se face pe baza unei examinari. Trebuie in schimb sa te gandesti din timp ce limbi ai vrea sa faci si sa tii cont ca le vei studia in amanunt. Iti recomand sa te uiti pe programa de la fiecare specializare si sa vezi cam spre ce ai inclina.

| aam498 explică (pentru ella904):

Eu as vrea la sectia de traducatori. Cate limbi voi studia? Si admiterea pe baza de dosar se face pe baza notei din bac de la romana si o limba straina (adica trebuie sa dau bacul la engleza)?

| ella904 a răspuns (pentru aam498):