| CosteI a întrebat:



Sunt inginer TCM (tehnologia constructiilor de masini ) inginerie industriala si as vrea sa devin profesor de desen tehnic, grafica asistata sau alte module tehnice in cadrul unui liceu tehnologic.
Intrebarile mele pentru dumneavoastra sunt :
1 Aceste studii imi permit sa fac acest lucru?
2 Daca da, ce demersuri trebuie sa fac?

Multumesc!

9 răspunsuri:
| sabin89 a răspuns:

Cred că cel mai bine ar fi să iei legătura cu un liceu tehnologic şi să întrebi la secretariat sau pe cineva din conducerea şcolii. Sau, poate chiar mai bine, la inspectoratul şcolar. Ei ţi-ar putea răspunde la ambele întrebări.

| Bizon95 a răspuns:

DA TELEFON LA MINISTERUL INVATAMANTULUI
e la mintea cocosului ca acolo trebuie sa incepi

urmatorul loc e telefon la inspectoratul judetean, de unde in mod categoric o sa obtii slujba, si presupun ca vrei un post de titular (o sa fie un examen de titularizare), pentru ca, ca suplinitor nu iti trebuie decat bac-ul (si ala daca iti trebuie, nu stiu foarte bine, si imi e lene sa caut, insa tin minte ca am vazut la tembelizor "suplinitori" la examenul de engleza de suplinitori care nu stiau nici o boaba de engleza)

| CosteI explică (pentru Bizon95):

Da am vazut-o pe aia, o intrebato reporteru ceva in engleza si nu o stiut sa raspunda.
Nu am mentionat ca eu sunt inginer TCM fara expeeienta in vara am terminat studiile, acum am inceput masterul si nu stiu daca poti fi titular ca proaspat absolvent.
Sunteti profesor?

| Bizon95 a răspuns (pentru CosteI):

Nu, dar am avut mama profesoara care s-a chinuit serios sa munceasca si dupa ce a iesit la pensie, si am auzit toate tampeniile de care e plin invatamantul

| Furnicuta000 a răspuns:

Daca ai facut modulul psihopedagogic, da.
Urmezi aceiasi pasi pe care trebuie sa ii urmeze oricine care vrea sa fie profesor.

| CosteI explică (pentru Furnicuta000):

Da in cadrul facultatii am facut si modulul pedagogic.
Dar asta este problema ca nu cunosc acei pasi nu stiu de unde sa incep.