anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt clasa a 11a si nu stiu ce sa aleg intre Facultatea de Farmacie si Medicina Constanta.Care dintre ele merita? Daca aleg Facultatea de Farmacie o sa am un viitor? Farmacia este mai usoara ca Medicina?

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| WhiteLife a răspuns:

Ceau! Sunt studenta la facultatea de farmacie din Oradea in anul 3 și am avut 2 ani o colega de camera la medicina. Pot să îți spun asa: ai viitor daca mergi pe farmacie și nu e neapărat mai ușoară. Gândește-te in perioada asta ce vânzări mari au făcut farmaciile. Locuri pentru asistenți se găsesc mai greu pentru că sunt mulți care aleg, dar farmaciști sunt din ce in ce mai puțini, pentru că e grea scoala. La medicina e foarte mult de tocit (as spune că doar se tocește cu foarte mici excepții) și ei au mai mulți ani de școală. La farmacie e foarte multa chimie, pe care nu o poți toci, trebuie sa o înțelegi. Una e să înveți o pagină de teorie, alta e să înveți o pagină de reacții. Responsabilitatea pe care o avem nu e așa mare ca a medicului, dar este și e nevoie de multă răbdare și atenție. Daca crezi că îți place, te sfătuiesc să te pui din timp să înveți chimie (nu știu din ce se da admiterea acolo, dar la noi a fost chimie și bio și am început din a 11-a să învăț), să îți fie mai ușor când începi. Mult succes! happy

| CodrutElian1990 a răspuns (pentru WhiteLife):

Fata a zis facultate de farmacie sau medicina, nu scoala postliceala de asistenti - de medicina sau de farmacie.

| WhiteLife a răspuns (pentru CodrutElian1990):

Da, despre facultate am spus. După postliceala, asistenții de farmacie găsesc greu locuri de munca happy

4 răspunsuri:
| Alverto a răspuns:

Medicina e mai grea dar mai avantajoasa

| Ava1231 a răspuns:

Important e să faci ceea ce iti place.
Gandeste-te cum te vezi tu in viitor( mediul in care vei lucra, cu ce oameni vei lucra).
Oricum, eu as alege Medicina.