anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

sunt student la facultatea de inginerie electrica anul 1, totul e bine aici dar nu stiu cum sa fac,
M-am tot gandit cum ar fi mai bine ce sa fac... Ma gandesc sa renunt la facultate, m-am intalnit cu fosti studenti care au luat licenta si mi-au zis ca nu au de lucru, piata e saturata, locuri de munca rarisime si ceva gen inginer dar sa te duci cu oferte la client si alte chestii care nu tin de inginerie ci mai degraba de stiinte economice. INTREBAREA este. Oare sa fac 4 ani facultatea si sa sper sa imi gasesc ceva de lucru, sau sa renunt la facultate si sa continui sa studiez pe cont propriu, si sa incerc sa stau acasa sa strang un ban si sa imi deschid propria afacere nu neaparat in domeniu? Va rog sa imi spuneti ce ati face in locul meu?
Ce satisfactii in plus imi aduce diploma de inginer in Romania?

Răspuns Câştigător
| laura81 a răspuns:

SI daca vrei sa iti deschizi ceva pe cont propriu facultatea terminata te va ajuta foarte mult.
Daca iti vei dori cu adevarat un job in domeniu si vei fi bun pe meseria ta, te vei angaja cu siguranta.
Chiar daca iti vei gasi un job in alt domeniu, facultatea terminata va fi intotdeauna un atu.

Eu, uitandu-ma in jurul meu, nu vad oameni dornici cu adevarat de munca, care sa nu aiba un job.

In schimb, vad angajatori care se plang ca nu gasesc oameni de calitate, ci persoane care vin la serviciu doar ca sa aiba de unde pleca, fara sa fie cu adevarat productivi in job-ul lor.

6 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Daca esti capabil, termina facultatea.

| ElizzaTPU a răspuns:

Eu una nu as renunta la facultate si as incerca sa-mi gasesc un job part time, de ce nu.
Si eu am fost la politehnica, dar am facut 5 ani si nu regret nimic, chiar ma bucur ca am facut aceasta facultate, chiar daca nu lucrez in domeniu dar m-a ajutat foarte mult.

| MariaOfficial a răspuns:

Http://ingineru.ro/cine-e-inginerii/ [este doar un articol legat de inginerii si chiar daca trebuie tratat ca atare, are si un pic de adevar;]
So....Parerea mea este ca daca vrei sa ramai in tara, ar trebui sa faci facultatea!
De ce? Pai uite de ce: nu se stie cand s-o intoarce roata in tara asta si te trezesti fara facultate intr-o tara cu foarte multe locuri de munca [bine, asta se v-a intampla cand vom iesi din criza si nu vor mai sta atatia oameni CARE POT MUNCI acasa!
Dar, pe de alta parte, ai putea sa peci intr-o tara cu mult mai multe posibilati de munca si cultura/educatie privind scoala.

Sincer, m-am saturat de tigani la tot pasul [si acum nu discriminez, dar ar trebui ca ei sa aiba ca sa zic un sector, in care sa stea toti, sa nu ne mai trezim in piata cu telefonul furat sau mai stiu eu ce], cersetori [ma refer la aia apti de munca, care chiar NU VOR sa munceasca!

Ma rog, asta este parerea mea! Din pacate inca mai am de invatat multe, sunt prea mica [vb in ani] pentru a putea lua decizii care sa-mi schimbe RADICAL tara ori viata! :)

| Crin51 a răspuns (pentru MariaOfficial):

Iti multumesc pentru faptul ca te-ai straduit ai cautat si m-ai ajutat cu o parere sincera!

| Crin51 a răspuns:

Va multumesc mult prieteni. Am luat o decizie in urma celor analizate de mine si parerile voastre si voi face facultatea. Dupa aia cine stie, va mai fi timp, mai ai si o familie pe cap, peste cativa ani, numai facultate nu mai faci. Asa ca dupa cele spuse de voi am ajuns la concluzia ca Ce e facut E bun facut!
Va multumesc inca odata!

| fatadedac a răspuns:

Esti mult mai avantajat cu facultatea de iginerie decat cu stiinte politice. Asta e clar!