anonim_4396
Întrebare recomandată | anonim_4396 a întrebat:

sunt student la facultatea de inginerie electrica anul 1, totul e bine aici dar nu stiu cum sa fac,
M-am tot gandit cum ar fi mai bine ce sa fac... Ma gandesc sa renunt la facultate, m-am intalnit cu fosti studenti care au luat licenta si mi-au zis ca nu au de lucru, piata e saturata, locuri de munca rarisime si ceva gen inginer dar sa te duci cu oferte la client si alte chestii care nu tin de inginerie ci mai degraba de stiinte economice. INTREBAREA este. Oare sa fac 4 ani facultatea si sa sper sa imi gasesc ceva de lucru, sau sa renunt la facultate si sa continui sa studiez pe cont propriu, si sa incerc sa stau acasa sa strang un ban si sa imi deschid propria afacere nu neaparat in domeniu? Va rog sa imi spuneti ce ati face in locul meu?
Ce satisfactii in plus imi aduce diploma de inginer in Romania?

Răspuns Câştigător
| laura81 a răspuns:

SI daca vrei sa iti deschizi ceva pe cont propriu facultatea terminata te va ajuta foarte mult.
Daca iti vei dori cu adevarat un job in domeniu si vei fi bun pe meseria ta, te vei angaja cu siguranta.
Chiar daca iti vei gasi un job in alt domeniu, facultatea terminata va fi intotdeauna un atu.

Eu, uitandu-ma in jurul meu, nu vad oameni dornici cu adevarat de munca, care sa nu aiba un job.

In schimb, vad angajatori care se plang ca nu gasesc oameni de calitate, ci persoane care vin la serviciu doar ca sa aiba de unde pleca, fara sa fie cu adevarat productivi in job-ul lor.

6 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Daca esti capabil, termina facultatea.

| ElizzaTPU a răspuns:

Eu una nu as renunta la facultate si as incerca sa-mi gasesc un job part time, de ce nu.
Si eu am fost la politehnica, dar am facut 5 ani si nu regret nimic, chiar ma bucur ca am facut aceasta facultate, chiar daca nu lucrez in domeniu dar m-a ajutat foarte mult.

| MariaOfficial a răspuns: