anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna TPU happy

Am si eu o intrebare. Am terminat facultatea de biologie la UBB, si in prezent, sunt studenta la masterul de biologie medicala (tot la UBB) in anul 2.

Problema cu care ma confrunt, si probabil ca se confrunta si alti studenti este angajarea in domeniu. Mai am putin si termin masterul dar nu reusesc sa ma angajez.

Am trimis CV-ul pe la diferite laboratoare de analize medicale (fara noroc) pentru ca majoritatea cer urmatoarele:
1. sa fiu inscrisa in OBBCSSR (ordinul biochimistilor, biologilor, si chimistilor din sistemul sanitar din Romania)
2. Sa am aviz de libera practica (ALP) - pe care nu-l pot obtine decat daca sunt deja membru OBBCSSR

Problema cea mare e prima cerinta: inscrierea in ordin.
Daca te duci pe website-ul ordinului si citesti regulile, vei vedea ca cine vrea sa se inscrie in ordin, trebuie sa fie angajat in domeniu de cel putin 6 luni.

Deci, situatia e cam asa: daca vrei sa te angajezi, trebuie sa fii membru in ordin, dar ca sa fii membru in ordin, trebuie sa fii deja angajat laughing (observa cineva un cerc vicios?)

Ce parere aveti despre asta?

PS: Va rog sa-mi oferiti raspunsuri serioase, n-am chef de glume si misto.

PS2: Unii mi-au recomandat sa fac volutariat dar... voluntariatele nu sunt recunoscute de catre ordin ca experienta de munca big grin (pentru ca trebuie sa ai un contract de angajare si carte de munca ca sa fie recunoscut de ordin)

Răspuns Câştigător
| RoCkKiD a răspuns:

Buna Ela,

Nu-s cunoscator al domenilui dar cercul asta vicios e prezent si in alte domenii (ai nevoie de experienta sa te ajeze si nimeni nu te angajeaza).

Personal ti-as sugera sa incerci sa intri in contact cu un cadru didactic (cu care te intelegi mai bine) si sa vezi daca nu stie o companie care face internshipuri. O sa fie o perioada in care vei fi platita mai prost (sau deloc) dar iti va asigura experienta necesara intrarii in acea asociati profesionala.