| Ohaithar a întrebat:

Bună TPU!

Recent am primit o ofertă să lucrez ca software tester, deși momentan lucrez ca junior software dev. Pentru mine asta ar fi un downgrade din punct de vedere al jobului. Care ar fi salariul unui software tester în provincie?

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu am de unde sa iti dau niste cifre exacte. Daca tu esti baiat tare pe pozitii, poti cand negociezi salariul sa ajungi tot pe la aceeasi suma. Dar din punctul meu de vedere si aparent si al tau ar fi un pas inapoi.

De ce? Pentru ca te duci pe testing in momentul in care chiar vrei sa dezvolti "latura" asta sau pentru ca nu te descurci in programare.

In 2-3 ani ca developer ar trebui sa iti dublezi salariul ala, ca tester va fi multa mai greu. Apoi chiar si un an ca tester "doar ca sa vezi cum e" inseamna un an pierdut din experienta de developer, an care la inceput de cariera inseamna enorm de mult timp pierdut.

Sfatul meu, ramai la development, Treci pe testing daca vrei sa continui doar cu asa, daca nu iti place developmentul si daca nu esti bun la development

2 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Salariul depinde de la experienta la firma la care lucrezi insa, da ai dreptate e un mare pas inapoi avand in vedere ca faci development

| Ohaithar explică (pentru suntserios):

Mă refer la niște cifre. Eu ca junior fac 2800 de RON pe lună. Cât ar fi ca tester. Nu zic că nu ai dreptate, dar mă gândesc să văd cum e și din celălalt spectru al developmentului, atâta timp cât mă avantajează financiar. Jobul în sine e în cluj, și am trecut testul tehnic.

| suntserios a răspuns (pentru Ohaithar):

Nu am de unde sa iti dau niste cifre exacte. Daca tu esti baiat tare pe pozitii, poti cand negociezi salariul sa ajungi tot pe la aceeasi suma. Dar din punctul meu de vedere si aparent si al tau ar fi un pas inapoi.

De ce? Pentru ca te duci pe testing in momentul in care chiar vrei sa dezvolti "latura" asta sau pentru ca nu te descurci in programare.