anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt elevă în clasa a 11-a la un liceu economic (specializarea economie) și îmi doresc să urmez studiile facultății de medicină. La universitatea din orașul meu (Universitatea Ovidius Din Constanța) facultatea de medicina are 4 specializări :Medicina,Medicina in limba engleza,Asistenta medicala generala,Balneofiziokinetoterapie și recuperare. Aici vine problema deoarece eu îmi doresc să lucrez cu oamenii, îmi place să ajut și chiar cred că mi se potrivește aceasta facultate dar sunt indecisă in privința specializării. Puteți să mă ajutați cu niște sfaturi? Cat de grea este facultatea de medicina(specializarea Asistenta medicala generala)? Ce materii se studiaza la asistenta medicala generala? Merita făcută facultatea în locul scolii postliceale pentru a deveni asistent medical? După terminarea balneofiziokinetoterapie și recuperare se poate lucra in spital? Mulțumesc anticipat!

1 răspuns:
| BububucatorulBubycus a răspuns:

Da se poate lucra si esti vazuta bine pentra ca ai facultate la post liceala ramai asistenta si poti lucra in spitale mari si cateva examene ajungi doctor...du-te bafta