anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vreau sa studiez in UK la facultate. Dar nu am banii necesari pentru Cambridge. Pot sa aplic la o facultate cu proba de engleza de la bac?

Răspuns Câştigător
| alessia5158 a răspuns:

Categoric nu! ---nu poti folosi competenta obtinuta la proba de engleza de la bac. Invers, se poate ---adica certificate Cambridge, IELTS, TOEFL sunt recunoscute de Ministerul Educatiei si pot fi folosite la echivalarea probei de competente lingvistice de la bacalaureat.




Daca vrei sa aplici la o facultate din strainatate(nu numai la cele din UK!), acestea cer IELTS sau TOEFL, nicidecum Cambridge --- motivul este valabilitatea lor! Un certificat Cambridge este valabil toata viata dar, la momentul folosirii acestuia, nu garanteaza nimanui pastrarea nivelului initial obtinut---abilitatile se pierd in timp, intervine uitarea! IELTS-ul si TOEFL-ul care au valabilitate de 2 ani sunt mai relevante, la momentul folosirii acestora, pentru nivelul real de cunostinte de engleza.

p.s. Vezi, un link, un articol de presa cu mai multe informatii lamuritoare:http://adevarul.ro/......index.html




1 răspuns:
| Lolila11 a răspuns:

Nu. Stiu sigur petru ca verisoara mea a stiudiat acolo. Dar, daca nu ai bani, poti obtine o bursa.