| nicolbutnaru a întrebat:

Ce deformatii profesionale aveti si cum va influenteaza acestea viata?

3 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Sunt medic si de cate ori aud un tipat sar sa vad ce se intampla. Nu ma deranjeaza in mod obisnuit, cel mai neplacut a fost cand am oprit microbuzul in care eram pe autostrada si am dat primul ajutor la un accident. Au fost cativa din microbuz care au bombanit si chiar au sugerat sa ma lase acolo si sa continue drumul. Noroc ca soferul era sufletist si m-a ajutat. In plus, le-a sugerat ca ii va lasa pe ei in mijlocul campului.

| psiholoaga a răspuns:

O deformatie profesionala o am de cand eram corector full time. E suficient sa arunc o privire-doua pe un text si imi sar toate greselile gramaticale sau de exprimare in ochi. Mai vad si spatii puse in plus, virgule puse aiurea etc. Nu as spune ca imi influenteaza negativ viata. Doar ca vad mai multe erori decat banuiesc ca vede cineva care nu are ochiul format pentru asta. E obositor uneori.

| claudiarebecca a răspuns:

Lenea in principal... as sta la tigari si cafele toata ziua... dar daca e musai... ma pun pe lucru... si repede... lenea se cere satisfacuta.

desi se intampla sa imi mai vina idei de facut bani si atunci ma apuc de treaba din proprie initiativa laughing

viata mi-o influenteaza f mult. pe vremea cand eram workaholica nu aveam timp nici sa merg la coafor. asa ca acum arat mai bine si am timp sa citesc, sa stau pe net, sa cunosc oamenii mai bine - my great hobby, sa ma dezvolt ca persoana, nu ca furnicuta cu functii fixe

Întrebări similare