| andi a întrebat:

Ce meserie aveti la servici? aveti mai multe locuri de munca?

Răspuns Câştigător
| Alexandrinaa a răspuns:

Sunt eleva dar am propria firma de steaguri. In acelasi timp am lucrat la un ziar regional, unde de fapt am avut prima data cartea de munca, apoi contracte pentru aparitii TV cu muzica, cateodata mai merg la atelierul firmei si lucrez si eu la confectionarea steagurilor la masina de cusut tongue, uneori chiar vand steaguri, uneori... chiar le comercializez precum un agent, deci... fac de toate. Important e ca-mi place, ma tine mereu activa si ca celorlalti le place ceea ce fac! happy

11 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Medic anatomopatolog si casier al asociatiei de locatari.

| psiholoaga a răspuns:

Lucrez in presa, in timp ce ma formez in terapie experientiala.

mumoasa
| mumoasa a răspuns:

Sunt eleva.happybig grin Inca nu am o meserie, mi-as dori sa devin o actrita.happy

ValiMocanu
| ValiMocanu a răspuns:

Intr-o societate normala, adica asezata pe niste baze sanatoase, aceasta intrebare ar fi fost un pic lovita de nonsens. La noi insa, ea este perfect posibila. Si asta datorita faptului ca pregatirea fiecaruia a tinut de posibilitati si orientarea individuala, timp in care societatea are alte necesitati. Asa se face ca am vazut destui ingineri, unii chiar cu specializari rare, care lucreaza ca vanzatori sau manipulanti. Vreau sa spun ca este extrem de important ca sa-ti iubesti meseria, sa pui suflet in ceea ce faci, sa cauti tot timpul sa te autodepasesti, intr-un cuvant sa performezi. Ori, daca ai un job la care ai ajuns conjunctural, e mult mai greu. Jurnalist si administrator firma - ca sa raspund strict la intrebare.

| chikitoka a răspuns:

Inspector asigurari.

| loredanarotariu a răspuns:

Telemarketer.

| Bianca26bb a răspuns:

Sunt eleva big grin! Insa imi doresc mult sa devin jurnalista happy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Inspector de resurse umane la o firma de salubritate

anonim_4396