| RAY a întrebat:

Ce locuri de munca aveți?

12 răspunsuri:
| Dismally a răspuns:

Nu am un loc de munca, imi castig banii prin alte metode. Tu?

| Fantaspirit a răspuns (pentru Dismally):

Zi și mie bro cum faci? Chiar daca e ilegal happy

| RAY explică (pentru Dismally):

Am terminat facultatea de automatica si calculatoare si lucrez ca tehnician IT, tu?

| Dismally a răspuns (pentru Fantaspirit):

Crezi ca am nevoie de concurenta? big grin

| Dismally a răspuns (pentru RAY):

Am cateva site-uri din care scot mare parte din bani plus ce mai fac din vanzarea obiectelor de colectie.

| RAY explică (pentru Dismally):

Ma ocup de un an si cu marketing si publicitate dar patroni sunt zgârciți

| Dismally a răspuns (pentru RAY):

Pai nu le fa, daca nu platesc sa-si faca singuri daca sunt in stare happy

| Fantaspirit a răspuns (pentru Dismally):

Nu man dar nu pot lucra din cauza atacurilor de panica și nu știu ce să fac sa fiu ok cu banii, eu câteva luni chiar daca pare greu de crezut am trăit ca un rege de pe pacanele laughing dar nu mai pot juca că a aflat cineva că le am cu sportul asta, altceva in afara de asta nu am idee cum as putea face bani,la șutit nu am talent laughing
Mai să știi că eu dădeam meciuri gratis la fotbal și nu ceream bani,chiar mă bucuram daca câștigă și altcineva, e nașpa sa fii sărac știu cum e, te înțeleg că nu ne cunoaștem și nu ai încredere, credeam că faci din pariuri ca așa îmi puteai da niste meciuri în privat. E bine că ești descurcăreț, nu ești prost, ai ieșit din era Matrix laughing

| RAY explică (pentru Dismally):

Ce parere ai de calitatea produselor de pe AliBaba sau site urii de genul?

| RAY explică (pentru Fantaspirit):

Banii cum faci?

| Dismally a răspuns (pentru RAY):

Depinde, unele sunt ok altele rahaturi, e bine sa te uiti si la reviw-uri inainte sa comanzi ceva.

| Fantaspirit a răspuns (pentru RAY):

Îmi trimite o ruda, dar nu o sa mai îmi trimită așa că sunt constrâns așa cu problemele mele sa îmi caut, am avut mulți bani dar mi-am bătut joc de ei la femei, acum nu mai am parinti nimic nu mai am și trebuie să fac ceva sa îmi câștig existența că nu o sa mai fiu ajutat, chestia e că îmi pune anxietatea multe piedici, chiar e aiurea că nu am talent sa fac și eu bani cu tiktok cum fac alții stand doar pe scaun și care au 4-8 clase ca trenul dar se descurca,oamenii ăștia,țiganii fie ei și inculti au capacitatea incredibila de a se descurca,că unii fac combinații,fura nu mai contează și politicienii fura și sunt mai toți românasi. Daca ai facultatea terminata ai tot respectul meu,chiar sunt mirat că te evita fetele,nu pari un băiat prost,nu știu de ce nu ai deloc succes la femei că pari sa ai putina cultura generala, sa dai vina că ești urat nu merge că sunt alții mult mai urâți decât tine și au gagici una și una,cred că anxietatea te trage mult în jos. Îmi plăcea că înainte aveai încredere în tine și te dădeai la toate fetele pe TPU,ai incercat cu ogramada de fete și erai foarte tupeist in abordare,de o perioada buna nu mai ești același om. Eu am avut numai ghinionul sa dau peste fete plinuțe pe aici că altfel stăteau lucrurile,astea frumoase sunt speriate de bombe nici poze cu ele nu își pun și sunt aici doar pentru a oferi suport comunității,Dumnezeu asta nu mai grase îmi dă în cale laughing nu am nimic cu ele doar că nu mă atrag deloc. Apropo pentru dulciuri ai putea sa încerci să bei cafea cu ulei de cocos am auzit de la un doctor că ar ajuta, că taie pofta de mâncare și are multe beneficii.
Sper sa îți găsești o gagica așa frumoasă cum vrei tu și cuminte, și nu te da niciodată bătut, tu îl mai ai pe tatăl tău, nu ești chiar a nimănui.

Întrebări similare