| RAY a întrebat:

Ce locuri de munca aveți?

12 răspunsuri:
| Dismally a răspuns:

Nu am un loc de munca, imi castig banii prin alte metode. Tu?

| Fantaspirit a răspuns (pentru Dismally):

Zi și mie bro cum faci? Chiar daca e ilegal happy

| RAY explică (pentru Dismally):

Am terminat facultatea de automatica si calculatoare si lucrez ca tehnician IT, tu?

| Dismally a răspuns (pentru Fantaspirit):

Crezi ca am nevoie de concurenta? big grin

| Dismally a răspuns (pentru RAY):

Am cateva site-uri din care scot mare parte din bani plus ce mai fac din vanzarea obiectelor de colectie.

| RAY explică (pentru Dismally):

Ma ocup de un an si cu marketing si publicitate dar patroni sunt zgârciți

| Dismally a răspuns (pentru RAY):

Pai nu le fa, daca nu platesc sa-si faca singuri daca sunt in stare happy

| Fantaspirit a răspuns (pentru Dismally):

Nu man dar nu pot lucra din cauza atacurilor de panica și nu știu ce să fac sa fiu ok cu banii, eu câteva luni chiar daca pare greu de crezut am trăit ca un rege de pe pacanele laughing dar nu mai pot juca că a aflat cineva că le am cu sportul asta, altceva in afara de asta nu am idee cum as putea face bani,la șutit nu am talent laughing
Mai să știi că eu dădeam meciuri gratis la fotbal și nu ceream bani,chiar mă bucuram daca câștigă și altcineva, e nașpa sa fii sărac știu cum e, te înțeleg că nu ne cunoaștem și nu ai încredere, credeam că faci din pariuri ca așa îmi puteai da niste meciuri în privat. E bine că ești descurcăreț, nu ești prost, ai ieșit din era Matrix laughing

| RAY explică (pentru Dismally):

Ce parere ai de calitatea produselor de pe AliBaba sau site urii de genul?

| RAY explică (pentru Fantaspirit):

Banii cum faci?

| Dismally a răspuns (pentru RAY):

Depinde, unele sunt ok altele rahaturi, e bine sa te uiti si la reviw-uri inainte sa comanzi ceva.

| Fantaspirit a răspuns (pentru RAY):