| Maria_9493 a întrebat:

Ce parere aveti despre Bucuresti?(ma adresez studentilor veniti din provincie sa invete aici)Sunteti multumiti sau deazamagiti de capitala? Se mai potriveste cliseul"e capitala, ai mai multe posibilitati"?

Răspuns Câştigător
| amanda33 a răspuns:

Buna maria. Eu sunt inca studenta in capitala dar stau la mine in oras, la 60 km. Fac naveta.
AI mai multe posibilitati culturale si de distractie decat alte orase. Pacat ca lumea se duce numai in club sau discoteca si nu viziteaza si un muzeu sau vad un concert de "vaza"

Eu sunt multumita de bucuresti ca imi ofera in proprtie de 90% tot ce am nevoie dpdv cultural, sportiv, distractiv etc.
Nu imi ofera linistea de care am nevoie pentru ca studentii din provincie sunt multi si ciudati ( ca sa nu zic cu aere: "sunt student in capitala acum imi curge aur prin vene")

dar orase frumoase incarcate de multe lucruri frumoase pot fi si clujul si sibiul )

2 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Eu am venit in Bucuresti dupa terminarea facultatii, de la Craiova. Personal, imi place foarte mult, cu tot cu numeroasele lui defecte (aglomeratie, poluare, distante mari, transport in comun de proasta calitate, preturi mari). Imi place fiindca am amulte oportunitati culturale si profesionale. Ma duc la teatru, la opera, la muzee, lucruri pe care le visam la Craiova (unde stiam pe dinafara repertoriul teatrului). Profesional, am tot ce-mi trebuie pentru o cariera asa cum am visat.

| cristi202 a răspuns: