| deyutz30 a întrebat:

Desi am citit ce si cum trebuie sa fie un aspirant la medicina, am totusi cateva intrebari :

Medicina merita?
Daca "Da" care ramura a medicinei ar fi mai interesanta?
Medicina generala este o ramura mai dificila? De asemenea sunt curioasa ce face un medic generalist in adevaratul sens al cuvantului?

Va multumesc anticipat

Răspuns Câştigător
| blackwidow a răspuns:

Depinde ce anume vrei de la o facultate. Eu sunt la medicina, si din punctul meu de vedere, nu merita absolut deloc. Insa am ales facultatea din diverse motive, personale. Daca esti genul de persoana care invata tot, in fiecare weekend si-i place asta, e totul ok, vei ajunge mare. Daca nu inveti, ai sanse foarte mari cu casti de copiat, relatii si bani sa ajungi la fel de mare, poate chiar mai departe. Insa daca esti genul de persoana, sa o numesc mediocra, care totusi lupta pentru note, insa nu esti de zece la toate, s-ar putea sa fii foarte ofticata ca tu inveti zile si nopti si iei sapte sa zicem si altul vine cu casca si ia noua si n-a invatat nimic, a fost prin cluburi si s-a distrat. Generala este intr-adevar mai grea decat celelalte si din punctul meu de vedere un pic inutila(eu sunt la stomatologie)... taxele(in cazul in care nu intri la stat) sunt imense - de anul acesta s-a facut 7500 ron/an si vor continua sa creasca fara doar si poate. Ti-am zis, cel mai important este sa stii ce asteptari ai de la tine si de la facultate... Daca termini generala trebuie sa faci o specializare, „medic generalist" nu prea exista, in meseria asta trebuie sa fii axat pe ceva, nu sa stii un pic din fiecare, insa nu destul de mult din niciuna. Daca mai ai vreo intrebare, da-mi un mesaj privat. Numai bine si bafta

0 răspunsuri: