| Mituca a întrebat:


Sunt elev in clasa a12a la mate-info intensiv. Sunt cam filolog laughing destul de interesat de limbi straine si de facultatea de limbi straine. Totusi, consider ca domeniul IT mi-ar aduce un trai mai bun si posibilitati mai mari de a pleca in strainatate.
Imi puteti recomanda facultati unde se studiaza (doar) "Informatica"? Sunt interesat de partea de software. Momentan ma atrage sectia de Informatica din cadrul Facultatii de Vest din Timisoara. Aveti ceva similar prin Bucuresti sau Cluj? Mersi mult!

PS daca aveti prieteni/rude ce pot raspunde mai bine, va rog din suflet sa ii consultati. (sunt putin disperat laughing )

Răspuns Câştigător
DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Salut!

Referitor la Timisoara, da... poti sa mergi si la informatica la Vest, este ok. Dupa poti sa lucrezi in domeniul it.

Dar parerea mea este ca ar fi mai ok la politehnica, la AC pribabil, daca vrei info, respectiv programare. Dupa o sa se imparta in IS si CTI, cea din urma fiind mai mult ceea ce cauti.

Daca ai intrebari legate de aceste facultati, poate as putea sa iti raspund ^_^

| Mituca explică (pentru DoarBogdan):

Hei! Din cate stiu eu la UPT pe AC este nevoie de examen de admitere la matematica?

| DoarBogdan a răspuns (pentru Mituca):

Da, era. Insa... cred ca nu se mai tine, din cauza pandemiei. Dar nu stiu sigur ^_^

4 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da mate info la vest e f buna dar evident ai mate. E multa teorie la info si devii software dev destul de usor

| Anuket a răspuns:

Du-te pe computer science în afară atunci. Cică e mai bine. Nu știu dacă există vreo facultate la care să faci exclusiv informatică.