anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Help me! Sunt anul 3 la inginerie alimentara si vreau sa fiu sef de magazin gen lidl sau kaufland. Vreau sa urmez ceva curs de calificare dar ce as putea?

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Ca director de magazin nu-i nevoie sa ai o facultate de chimie alimentara, poti sa ai o facultate de management sau chiar una economica, ca-i vorba de pozitie de conducere a unui magazin, nu de functia de inginer chimist-alimentar.
In asemenea functiis e nagajeaza oameni cu experinta in conducere, nu studenti, nu absolventi proapst esti din facultate.
Ca inginer chimist in industria alimentara, poti sa ajungi un simplu inginer la o fabrica de lapte, paine, carne, salamuri samd.
Ma repet, in pozitiile de conducere ale comapniilor, nu este nevoie de un inginer chimist, ci de un foarte bun manager, de aceea se prefera cineva cu o facultate de management sau economica/ finante!

| anonim_4396 explică (pentru Violleta2022):

Da stiu, si tocmai de aceea ma gandeam sa fac ceva curs pentru care sa primesc o diploma, dar nu stiu ce curs si de asta am intreb. De manager de proiect/calitate/etc

| anonim_4396 explică (pentru Violleta2022):

Nici nu ma gandeam ca sa ajung din prima director ci treptat, dar vreau sa urmesz un curs de calificare pe langa facultate si oricum tot cam in domeniu e oarecum.

| Violleta2022 a răspuns (pentru anonim_4396):

Iti trebuie experinta in zona respectiva.
in Orice caz, directorii care-i stiu ei de la Kaufland si Lidl sunt oameni trecuti de 40 de ani, cu o caruta de experinta in spate, si ghici? Nici unul nu are facultate de chimie alimentara, sunt economisti.