anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, sunt elev in clasa a 10 la un liceu teoretic la profilul stiinte sociale.

Ce optiuni as avea pentru viitor, dupa ce termin liceul, ma refer la joburi sau facultati, caut ceva bine platit si mai lejer.
De asemenea, iau in calcul transferul la un alt liceu. Este vorba de liceul de industrie alimentara unde as dori sa fiu ospatar/chelner.

Cat de bine o duce un ospatar ce stie limba engleza si in viitor germana? Cam ce salariu in tara si in afara? In ce tari as putea sa activez? Cum se descurca un ospatar/chelner iarna, dar vara?

As dori ca raspunsurile voastre sa fie cat mai detaliate, atat pentru optiunile mele fiind la stiinte sociale cat si pentru ospatar/chelner.

Va multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| bogdan1004 a răspuns:

@pit7 cum spui unui copil de clasa 10 boule du-te la lucru.Eu spun sa mergi la o facultate ca sa poti sa lucri mai putin si sa iasa banul nu te lua dupa toti de pe TPU ca si pit7.Eu spun daca iti place sportul, du-te frumos la o Scoala de subofiteri la jandarmi.Ai un serviciu(post) stabil, se castiga destul de bine. PIT7 cat trebuie sa tragi pentru acei bani?"

16 răspunsuri:
| IMC90 a răspuns:

Inveti Economie si dai la Drept

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Du-te la lucru ba boule ce facultate iti trebuie tie? sa fie inca un prost cu diploma? mai bine lasa, treci la lucru, fa bani ma copile. pa toti va aud cu facultate unii viseaza medici rolling on the floor pai ce ma vrei sa omori omu? laughing

eu n-am facultate si ma doare in spitz de ea daca am bani la ce-mi trebuie scoala?

| IMC90 a răspuns (pentru anonim_4396):

Incredibil cate tampenii poti debita. Noroc ca mai ai timp sa-ti vina mintea la cap... Sansele sunt mici ce-i drept, dar inca sunt.
Cand aveam 12-13 ani, si eu eram la fel de tampit ca tine. Aveam impresia ca totul mi se cuvine, ca nu folosteste la nimic sa ai cultura generala si ca banii se pot face foarte usor ''din combinatii''
Daca nu erai un troll, imi luam portia de cretinitate pe ziua de azi cu postul asta.

| anonim_4396 explică (pentru IMC90):

Ma da o vorbit cineva cu tine? ce te bagi ca musa in c*cat? nu te simti in plus? rolling on the floor amu sincer esti penal cand te bagi unde nu trebuie laughing b*sinosule rolling on the floor ti se trage de la pasula intelegwinking rolling on the floor

| IMC90 a răspuns (pentru anonim_4396):

Asa-s eu, mai taranwinking

| anonim_4396 explică (pentru IMC90):

Bravo ba inteligentule, ma bucur ca recunosti rolling on the floor

b*sinosule rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor

| IMC90 a răspuns (pentru anonim_4396):

Dar asta nu schimba cu nimic ceea ce am zis

| anonim_4396 explică (pentru IMC90):

Hai ca tu nu ai cu cine vorbi si te bagi cu mine in seama nu? rolling on the floor

| IMC90 a răspuns (pentru anonim_4396):

La ora asta, sunt trotilat

| anonim_4396 explică (pentru IMC90):

No hai gata la culcare cu tine laughing

| IMC90 a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu mi-e somn

| anonim_4396 explică (pentru IMC90):

Trage o bere sa vezi cum te fura somnu laughing

| sherlynjb a răspuns (pentru anonim_4396):

rolling on the floor)misto raspuns bravo.....intr-o tara de c*cat degeaba ai diplome si chestii. fara pile si relatii esti un mare zero...

| anonim_4396 explică (pentru sherlynjb):

Aiaiwinking bine ca mai ii careva destept paci( adica noi 2 ) ca cu astialalti deja mi rusine rolling on the floor

| sherlynjb a răspuns (pentru anonim_4396):

rolling on the floor))

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nici eu n-am vazut destepti ca tine rolling on the floor

sati trag o b*sina rolling on the floor