| George6Tish a întrebat:

Sunt in clasa 7 si invat intr-un liceu foarte scump in care elevii sunt foarte fitosi profesorii foarte severi si in fiecare dimineata cind plec la scoala totul e monoton; e liniste; e P-L-I-C-T-I-S-E-A-L-A.Desi profesorii sunt severi nu am probleme cu ei, caci sunt intr-adevar extrem de buni stiu foarte multe lucruri folositore, dar problema e ca la un alt liceu am o multime de cunoscuti de la gradinita, pe care ii stiu de la virsta de 3 ani. Acolo sunt persoanele dupa care imi este foarte dor si as dori nespus de mult sa ma transfer la acest liceu, dar alta e problema trebuie sa-mi conving PARINTII care sunt categoric inpotriva acestui liceu pentru ca profesori nu sunt destul de severii si elevii se las de tinjal 0.0.Puteti sa ma ajutati?=(

7 răspunsuri:
| intelectualul a răspuns:

Ai o viata si in afara scolii, foloseste-o. happy

| sensa a răspuns:

Pff.f scump dar f prost avand in vedere ca ai facut niste greseli gramaticale de nefacut.iNpotriva? vIrsta? intr-adevar? zi-le alor tai sa nu mai dea banii aiurea si sa te duca undeva unde sa inveti.nu doar sa te vada x si y ca intri pe poarta unui liceu scumpwinking

| Madalina123 a răspuns:

In clasa a 7-a esti la liceu? Eu nu inteleg!

| Krystina0xd a răspuns:

Explica'le parintilor ca tu chiar nu te simti bine al acest liceu. Pentru inceput ai putea putin sa te prefaci ca te simti rau...Chiar traumatizat daca vrei! Parintii tai o sa inteleaga noul tau caracter si poate vor fi mai indulgenti. Petrece si tu mai mult timp cu vechii tai prieteni, vorbeste mai des despre calitatile lor de fata cu parintii si ei poate vor alege drumul corect pentru tine. Mult succes si daca te'am ajutat te rog frumos sa'mi dai si mie funda( am nevoie de ea happy ). Papa si inca o data succes!

| GossipGirlD a răspuns:

Parca era vacanta...

| Yamaha15 a răspuns:

Fa u scoala interesantawinking

| BratzOana a răspuns: