anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut TPU, doresc si eu niste sfaturi venite de la voi cu privire la cariera, eu sunt programator de meserie si totodata ma bate gandul sa dau la subofiteri jandarmi pentru ca acolo nu este foarte mult stres, salariul este stabil si primit pe fiecare luna si pe langa asta pot iesi la pensie mai devreme. Am 25 de ani, pana acum am lucrat in industria IT la cateva firme si pot sa va spun ca nu, nu exista viata personala, mai ales cand am stat peste program sa rezolv anumite "buguri" la niste programe si pe langa asta salariile le primeam cateodata si la cateva luni distanta aproximativ 3-4 luni de zile timp in care eu ma simteam demotivat etc., pe langa asta la seria de dezavantaje doresc sa mentionez si degradarea vederii in timp de la atata stat la calculator si a sanatatii mintale si fizice. Acum, ce doresc de la voi sa aflu este despre cariera in "MAI", din cate am inteles salariile momentan nu sunt cine stie ce, adica pana in 3.000 lei lunar, bani in mana la jandarmerie, dar eu ma gandesc la viitor, nu stiu daca acesti bani vor deveni "putini" in viitorul apropiat sau indepartat, ma refer aici si la economia romaneasca dar si la aderarea la zona "euro", ca pana la urma un salariu de 400-500 euro pentru un politist/jandarm/soldat nu este mult ci putin si din cate am inteles, guvernul vrea ca tara sa adere la zona euro prin 2028-2029. Eu m-am gandit in felul urmator, daca voi lucra ca jandarm/politist voi putea in timpul liber sa lucrez si ca programator un fel de freelancer si pot lua bani de acolo usor etc. Voi ce parere aveti si de asemenea ce sfaturi imi dati?

15 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Daca tu renunti la programare pentru un salariu de 3000 lei la jandarmerie inseamna ca esti un programator foarte slab si nu e de tine meseria asta... asa ca mergi la jandarmi

| Andrei007007 a răspuns (pentru suntserios):