| florinrazvan a întrebat:

Maine ma duc la un interviu la Medicover pentru un post la call center,stie cineva ce salariu este? si ce program? Eu momentan sunt student la Biologie ultimul an la FR (ca nu am avut posibilitatea financiara sa fac la zi) eu momentan lucrez la o firma de productie publicitara,castig foarte bine dar am fost la doctor cu o problema la spate, am facut un RMN si am o problema serioasa daca mai ridic greutati ajung la hernie de disc, tocmai de aia imi caut altceva de munca care sa nu implice ridicat greutati! Daca stie cineva de postul call center la Medicover m-ar ajuta foarte mult!

6 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Nu cred ca faptul ca e la Medicover contează, ceea ce vreau sa spun e ca nu cred ca are relevantă ca ești student la biologie. In general la cal center la program de 8 ore ai un salariu de maxim 2000 lei, deși ma îndoiesc, mai degrabă 1500 la început.

| florinrazvan explică (pentru Bondarel99):

Ar fi bine 1500, din ce am citit pe net este cam 1000 lei, o-sa aflu maine! Multumesc

| Bondarel99 a răspuns (pentru florinrazvan):

La program de 8 ore mi se pare puțin, e un call center lângă AFI (nu știu exact care, mi-au zis niște cunoștințe) unde iei 2000 lei. Și sunt foarte multe in București, trebuie doar sa cauți. Dacă știi engleza sau alta limba vei câștiga mai bine.

| andreia67 a răspuns (pentru florinrazvan):

1065 este salariul minim pe economie pentru norma intreaga, 1000 pentru 1/2 sau 3/4 norma este plauzibil.

| Violleta2022 a răspuns:

Posturile de la call center, au un salariu mic (minim pe economie), ca nu-ti trebuie calificare, doar sa vorbesti frumos si sa citesti manuscriptul care ti-l dau cei care te angajeaza.

| andreia67 a răspuns (pentru Violleta2022):