| darksteel a întrebat:

Sunt elev in clasa a XII-a si vreau sa dau la academia de politie din bucuresti. Vreau sa ma ajutati si pe mine cu niste informatii despre modul in care trebuie sa invat istoria, sau ce culegeri trebuie sa folosesc (momentan mi-am luat cartea de Istorie Editura Corint de Zoe Petre), pentru ca sincer nu pot invata cuvant cu cuvant ca in carte. As avea nevoie de niste sinteze ceva sau sa stiu ce e mai important. Nu prea as vrea sa fac meditatie! Multumesc anticipat! Cat mai multe detalii va rog.

Răspuns Câştigător
| Banannie a răspuns: