anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


Sunt un elev mediocru in clasa a 12-a si evident ca a venit timpul sa iau o decizie privind facultatea si am dubii, nu am cu cine discuta pe tema asta.
Eu intotdeauna am dorit sa merg la medicina. Mi-a placut biologia, mai nou si chimia organica, nu sunt expert clar dar as putea sa invat in aceste cateva luni ramase, insa parca atatia ani de truda nu imi surad, avand in vedere ca o am doar pe mama care ma poate ajuta financiar, deci ma gandesc ca ar fi o povara.
M-am gandit si la stomatologie, fiind tot din domeniu, dar parca nu ma atrage... e mai ok dpdv economic pe stomatologie? As putea sa ies putin mai devreme pe cont propriu sa o scap pe mama de consum laughing?
Sau sa ma apuc de altceva precum Unibuc pe informatica sau chiar poli pe info/inginerie medicala? Aici strict dpdv economic as dori informatii, deoarece... dupa preferinte, as alege medicina dar cum situatia nu prea ma lasa posibil in alta viata.
Cateva sfaturi per total, va implor!
Multumesc frumos!

Răspuns Câştigător
| Adry05 a răspuns:

Eu zic sa incerci totusi cu medicina, invetidin greu si poate reusesti sa iei bursa si na, e un ajutor destul de mare. Se si dau multe burse sociale pentru familii cu un singur parinte si din astea, vezi daca te incadrezi si eventual aplica, e pacat sa nu faci ce vrei, mai ales ca medicina e si o meserie buna care se cauta in permanenta deci n-o sa-ti fie greu sa-ti gasesti post

5 răspunsuri:
| GabiDumitrescu a răspuns: