anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


Sunt un elev mediocru in clasa a 12-a si evident ca a venit timpul sa iau o decizie privind facultatea si am dubii, nu am cu cine discuta pe tema asta.
Eu intotdeauna am dorit sa merg la medicina. Mi-a placut biologia, mai nou si chimia organica, nu sunt expert clar dar as putea sa invat in aceste cateva luni ramase, insa parca atatia ani de truda nu imi surad, avand in vedere ca o am doar pe mama care ma poate ajuta financiar, deci ma gandesc ca ar fi o povara.
M-am gandit si la stomatologie, fiind tot din domeniu, dar parca nu ma atrage... e mai ok dpdv economic pe stomatologie? As putea sa ies putin mai devreme pe cont propriu sa o scap pe mama de consum laughing?
Sau sa ma apuc de altceva precum Unibuc pe informatica sau chiar poli pe info/inginerie medicala? Aici strict dpdv economic as dori informatii, deoarece... dupa preferinte, as alege medicina dar cum situatia nu prea ma lasa posibil in alta viata.
Cateva sfaturi per total, va implor!
Multumesc frumos!

Răspuns Câştigător
| Adry05 a răspuns:

Eu zic sa incerci totusi cu medicina, invetidin greu si poate reusesti sa iei bursa si na, e un ajutor destul de mare. Se si dau multe burse sociale pentru familii cu un singur parinte si din astea, vezi daca te incadrezi si eventual aplica, e pacat sa nu faci ce vrei, mai ales ca medicina e si o meserie buna care se cauta in permanenta deci n-o sa-ti fie greu sa-ti gasesti post

5 răspunsuri:
| GabiDumitrescu a răspuns:

Daca esti un elev mediocru iti recomand calduros sa muncesti un an dupa terminarea liceului ca sa pui bani deoparte pentru facultate. Asta ar trebui sa te motiveze ca sa nu fii si acolo chiar un mediocru. Sau poate ca te va ajuta sa iti gasesti talente pentru a caror monetizare nu ai nevoie de studii superioare. Nu te inhama aiurea la niste cheltuieli si un efort pentru care nu esti pregatit. In multe state civilizate nu e timpenia asta ca la noi ca vai, imediat dupa liceu facultatea. Ia o pauza de macar un an, gaseste-ti un scop si o motivatie. Indiferent de cit de usor sau greu i-ar fi mamei tale sa te sustina. P.S. Financiar poti cistiga regeste si ca bucatar, daca chiar iti faci treaba bine.

| zăGhost a răspuns:

Incearca sa vorbesti cu mama ta sa vezi daca exista vreo sansa sa te sustina pana termini Medicina. Daca nu e, din punct de vedere financiar, cred ca ai castiga cel mai bine in IT.

| Elide a răspuns:

Păcat ca visul tau nu se împlinește din cauza banilor,dar daca asta e ce îți place, aceasta munca o s.o faci cu drag, daca vei face altceva, vei face în sila, si o sa.ti fie greu

| Uvox a răspuns:

In stoma se câștigă ok, spre f.bine afara.
As merge pe stoma si as pleca din tara asta.

| BlackViper02 a răspuns:

In IT castigi mult mai bine, plus ca te poti angaja din timpul facultatii. La medicina doar ceva part time si care iti va lua din timpul de studiu. Dar e important sa faci ceva in care gasesti o mica placere, altfel e greu tare. Multa bafta!