| IAmAndreas a întrebat:

Salutare! Am absolvit liceul, profil mate-info, dar nu am promovat bacalaureatul. Desigur, am ales să ies din țară, mai exact în Germania, unde lucrez la un depozit. Problema este că vreau să trec la alt nivel. Aș vrea să lucrez ca operator call center aici, în Germania. Cunosc foarte bine limba engleza și franceza, știu să operez un calculator. Problema este că nu știu dacă este necesara diploma de bacalaureat pentru acest job. Știe cineva? Mulțumesc anticipat!

4 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

In primul rand trebuie sa cunosti limba germana in stadiu de avansat. Degeaba stii engleza si italiana.

| Violleta2022 a răspuns:

La un call center din Germania ti se cere sa vorbesti fleunt germana, nu franceza si nici engleza!
Nu cunsoc cerintele lor amanuntite, dar este evident ca nu are sens sa vorbesti engleza sau franceza, unde jobul cere sa suni populatia germana si sa vorbesti cu ei in germana.
Pe cerintele jobului totdeauna se mentioneaa gradul de educatie, certificarile si ce este nevoie ca sa poti aplica pentru acel job. Daca stii germana, citeste cerinta jobului!

| sierra1 a răspuns:

La interviul la care n-ai fost, ce ți-ar putea spune despre asta?

| Ana1687 a răspuns:

Bună, pentru un job in call center intr-o țară este necesar să vorbești fluent limba limba acelei țări, în legătură cu diploma de bacalaureat nu sunt 100% sigura dar bănuiesc că sunt fel de fel de joburi, unii ți-o cer, alții nu, ai putea să cauți pe internet și probabil specifica acest lucru în cerințele joburi, eu personal cred că majoritatea nu ți-o cer.
Recomandarea mea ar fi, ori sa înveți să vorbești germana fluent, ori, dacă nu poți sau nu vrei, pentru că germana e o limbă destul de grea, să te muți in America/Anglia/Franța, ori să încerci să fi freelancer, să lucrezi pentru o companie din țările ale cărei limbi le cunoști, de acasă sau sa te reprofilezi in alt domeniu, de exemplu translator.